وکیل, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده

طلاق شیراز بدون نیاز به حضور زوجین

وکیل طلاق در شیراز

سریعترین و فوری ترین زمان طلاق توافقی، چه‌مدتی زمان‌ میبرد ؟

بهتر است زوجین قبل از اقدام به طلاق در مدت فوری و سریعترین زمان ، ابتدا با کمک متخصصین روانشناس جهت صلح و‌سازش تلاش کنند خصوصا اگر دارای فرزند هستند، در شرایطی در صورتیکه در رابطه زوجین بیم ضرب و شتم و یا قتل و یا افسردگی بیشتر باشد و‌ حتی با روانشناس نیز صلح و سازش نگردد، طلاق در مدت زمان دو هفته امکان پذیر است.

ایا طلاق توافقی فوری در سریعترین زمان بدون حضور زوجین امکان پذیر است ؟

قبل از اقدام به طلاق توافقی فوری بهتر است زوجین با متخصص روانشناس به صلح و‌سازش برسند
در شرایطی در صورتیکه ، در ادامه رابطه زوجین، بیم ضرب و شتم و یا قتل ، و‌ یا افسردگی بیشتر باشد و یا وضعیت بحرانی باشد، و حتی با روانشناس نیز صلح و سازش انجام نشود ، طلاق توافقی ، در مدت زمان دو‌هفته طی شرایطی بدون حضور زوجین ، در شیرازو لار و‌لامرد و‌بوشهر و یاسوج و مرودشت و…. امکان پذیر است.
و حتی اگر زوجین در خارج از کشور نیز باشند؛ میتوانند از طریق سفارت ، اقدام به ارسال وکالت جهت پیگیری در دادگاه شیراز کنند.

 

باید در نظر داشت که در زمان درگیری های خانوادگی از موضوعات بسیار مهم که زن و شوهر را درگیر می‌کند موضوع طلاق در شیراز یا دیگر شهرهای استان فارس است و به ویژه طلاق شیراز روزه جهت انجام حقوقی کامل بدون نیاز به حضور زن و شوهر در دادگاه و کلاس های گوناگون. اینکه در چنین مواقعی زوجین دغدغه حقوقی شیراز را داشته باشند یک سوی ماجرا است و البته درگیری های روحی و روانی و استرس یا افسردگی نیز در یک سوی ماجرا برای زوجین آزار دهنده است.

در نتیجه انجام طلاق در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از اولویت‌های زن و شوهرهایی است که پس از انجام مراحل مشاوره و میانجی‌گیری و … به این نتیجه رسیده اند که دیگر ادامه زندگی مشترک نکته ی مثبتی برای ایشان ندارد.   در شهر شیراز و استان فارس، جهرم، مرودشت، بوشهر، اصفهان، تهران، داراب، لار، لامرد، کازرون، فیروزآباد و.. این امکان را ظرف مدت  روز کاری به وجود می آورد.

طلاق توافقی 09177872219

وکیل طلاق در شیراز

طلاق در شیراز

09177872219

وکالت در طلاق توافقی و تاثیر وکیل در طلاق توافقی

در طلاق توافقی، چون زوجین اختلاف خود رو حل و فصل نموده اند و تصمیم به طلاق توافقی گرفته اند، به نظر میرسد زوجین احتیاجی به وکیل نداشته باشند و خود جهت طلاق توافقی اقدام کنند. این موضوع می‌تواند زوجین را دچار مسوولیت حقوقی بزرگی نماید چرا که گاها یکی از زوجین ممکن است از این امر سو..استفاده نماید و حق طرف دیگر را به صورت عمدی یا غیر عمدی ضایع کند. در عالم حقوق و دادگاه کلماتی وجود دارد که معنی ان بین افرادی عادی کاملا بر خلاف قانون است و افراد به دلیل نااگاهی از قوانین موجود، کلمه ای را ذکر میکنند که سرنوشتشان ممکن است تغییر کند و دچار مسئولیت‌های جبران ناپذیر حقوقی شوند.

طلاق توافقی در شیراز 09177872219

شاید به نظر برسد که در انجام این امر دارای اهمیت نیست اما باتوجه به نمونه‌های پُرشمار که یکی از آن ها را در بخش زیر ارائه خواهیم داد، متوجه خواهیم شد که نیاز است جهت انجام مراحل طلاق ( مثلا طلاق شیراز  روزه ) به مشاوره مراجعه شود.
برای مثال در طلاق توافقی ، افراد عادی تفاوت واژه‌هایی چون ابرا.. بخشش، بذل ، اسقاط حق رجوع و.. را درک نمی‌کنند و همین موضوع ساده گاهی زوجین را دچار بحران حقوقی در آینده می‌کند؛ طلاق توافقی در شیراز و شهرستانها و دیگر استان‌ها… پس از تکمیل مدارک ظرف مدت زمان ده روز، حکم موفق به تحویل حکم به زوجین می‌گردد.

این سرعت زمانی مخصوص زوجینی است که با حضور در دادگاه ممکن است آسیب روحی بیشتری شوند. البته در حالت عادی تحویل حکم طلاق توافقی معمولا پنج الی شش ماه زمان می‌برد ولیکن در شرایط ویژه و فوری در صورت واجد شرایط بودن زوجین و نابسامان شرایط زوجین، بنا به دلایلی از جمله غیر قابل برگشت بودن قطعی زندگی مشترک زوجین ، حکم طلاق توافقی به صورت فوری  پی گیری می‌گردد.

حق الوکاله طلاق توافقی فوری در شیراز

وکیل طلاق شیراز 7 روزه

مشاوره وکیل طلاق شیراز روزه

نمونه رای دادگاه صدور گواهی عدم امکان سازش

در خصوص دادخواست تقدیمی خواهان خانم ……‌ به خواسته صدور گواهی عدم امکان سازش ( طلاق توافقی ) جهت اجرای صیغه طلاق و ثبت آن ، دادگاه با عنایت به محتویات پرونده و ملاحظه نکاحیه به شماره ترتیب —- مورخ ——— دفتر رسمی ازدواج شماره —– که رونوشت مصدق آن ضم پرونده گردیده و با احراز علقه زوجیت دائمی فی مابین و نظر به اصرار زوجین و طلاق و از آنجا که هست به نظر کارشناس واحد مشاوره خانواده مستقر در مجتمع قضایی مثبوت به شماره ——— مورخ ——– تفریق و جدایی زوجین با ذکر دلایل و علل عدم تفاهم به مصلحت آنان اعلام شده و این دادگاه نیز نظر مزبور را مطابق ظواهر و حال چنین می دانند لذا تقاضای آنان را وارد تشخیص و مستند به مواد ۲۵ و ۲۶ و ۲۹ قانون حمایت خانواده مصوب ۱/۱۲/۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی گواهی عدم امکان سازش بنا بر توافق زوجین و به شرط توافقات ذیل صادر می‌شود که کل مهریه خود را طبق سند صلح نامه —– مورخ 98/——- تنظیمات دفترخانه —— زوجه در خصوص نفقه ، مهریه و اجرت المثل ادعایی ندارد.

زوجه در خصوص هدایا و سایر حقوق مالی نسبت به یکدیگر ادعایی ندارند زوجه حسب گواهی صادره از پزشک قانونی به شماره ——— مورخ —–/98 باکره می باشد طلاق واقع شده از نوع بائن غیر مدخله می باشد. رای صادره حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در دادگاه محترم تجدید نظر استان … است . گواهی صادره در اجرای ماده 34 همان قانون طی سه ماه از تاریخ رای قطعی دارای اعتبار بوده و در صورتی که گواهی صادره ظرف مهلت مزبور به دفتر رسمی طلاق جهت اجرای صیغه طلاق و ثبت آن تسلیم نگردد و یا تسلیم کننده گواهی به دفتر خانه ظرف سه ماه از تاریخ تسلیم در دفترخانه طلاق جهت اجرای صیغه طلاق حاصل نگردد و یا مدارک لازم را به دفترخانه ارائه نماید گواهی ساده از درجه اعتبار ساقط بوده و کلیه توافقات مندرج در این گروه نیز ملغی خواهد بود اجرای صیغه طلاق حذف ماده ۳۷ قانون مذکور با رعایت جات شرعی و با حضور سردفتر انجام خواهد گرفت.

طلاق توافقی در شیراز 09177872219

نوشته های مشابه

7 دیدگاه در “طلاق شیراز بدون نیاز به حضور زوجین

  1. نازنین گفت:

    هزینه اش چقدر میشه؟

    1. gardanandeh گفت:

      در این زمینه با شماره تماس درج شده جهت مشاوره در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *