وکیل, آموزش حقوق, دعاوی حقوقی, مشاور املاک, وکیل ملک

بهترین وکیل ملکی شیراز و وکالت املاک

بهترین وکیل ملکی در شیراز

درباره‌ی بهترین وکیل املاک در شیراز یا وکیل ملکی و ذکر نکات مهم در تشکیل پرونده های ملکی بد نیست پیش از هر چیز توضیحاتی اشاره شود. در واقع معرفی بهترین وکیل املاک در شیراز و مدعی بهترین بودن با شان وکالت هم خوانی ندارد و این ادعا در فضای مجازی، قابل اثبات نیست.

ولیکن با توجه به پیچیدگی بسیار قوانین در خصوص املاک، وکیل املاک ،بایستی به تمامی قوانین ، در این خصوص ،اشراف داشته باشد و هم از رویه دادگاهها اطلاع داشته باشد تا بتواند بهترین تصمیم را برای موکل بگیرد. همچنین یک وکیل ملکی در شیراز باید با کارشناسان مسکن و بهترین مشاوران املاک در شیراز در پیوند باشد تا بهترین تصمیم‌ها را در چنین مواقعی با مشاوره اتخاذ نماید.

تلفن دریافت مشاوره و هماهنگی: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹
وکیل پایه یک املاک و مستغلات آقای دشتی

نکات مهم دعاوی ملکی چیست؟

ذکر نکات مهم جهت تشکیل پرونده های ملکی: یکی از پیچیده ترین اختلافات در کشور، اختلافات ملکی می‌باشد، یک پرونده ملکی، ممکن است بیش از پنج سال جهت تعیین تکلیف نهایی حتی در صورت بهره بردن از بهترین وکیل املاک به طول انجامد! با توجه به مبهم بودن تفسیر قضات از قرادادها، ورود اشخاص ثالث در پرونده، پیدا شدن اسناد جدید، سیاست‌های افراد در گمراه کردن مسیر قضاوت و اصطلاحا ادعاهای کذب، و رویه های مختلف قضایی، گاهی سرنوشت پرونده، کاملا مبهم است، و لذا بهتر است قبل از اقدام به تشکیل پرونده، یک وکیل یا حقوقدان یا شخص اصیل تمامی این موارد را در نظر بگیرید و سریع‌ترین مسیر را جهت دفاع از حقوق موکل انتخاب کند. وکیل ملکی شیراز مانند وکیل طلاق توافقی در شیراز یا وکیل ارث نیاز به تخصص و دانش کافی دارد تا بهترین نتیجه برای موکل ایجاد شود. در نتیجه دسترسی به لیست وکلای شیراز در این زمینه دارای اهمیت است.

راه کم کردن ریسک و اختلافات املاک چیست؟

بهتر است اشخاص قبل از امضا هر سندی، با وکیل مشرف به املاک، مشورت نمایند و در قراردادها حضور داشته باشد تا امکان خطا و سواستفاده، کمتر شود، گاهی به علت نا آگاهی از یک بند قراداد، تمامی زندگی و اموال یک شخص، متاسفانه به تاراج می‌رود! گاهی اعتماد کامل به طرف مقابل، یا دفترخانه اسناد رسمی، یا بنگاه املاک، باعث ضرر و خسارات جبران ناپذیری، عمدی یا غیر عمدی می‌گردد!

تلفن دریافت مشاوره و هماهنگی: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹
وکیل پایه یک املاک و مستغلات آقای دشتی

لذا بهتر است طرفین قرارداد، با حقوقدان یا وکیل معتمد قراداهای ملکی را امضا نمایند و تمامی بندها را دقیق مطالعه کنند و جهت انجام قراداد، و اعیان و املاک، در خصوص سوابق سندی ملک مربوطه در تمامی ارگان‌های مربوطه تحقیق کنند،؛ حتی از همسایگان بایستی در مورد سوابق سندی، اطلاعات کسب کنند و مهمتر از همه در مورد شخصیت طرف مقابل تحقیق کنند تا در دام کلاهبرداران ،که همگی در فریب و اعتماد سازی ،تبحر ویژه ای دارند و ظاهرسازان قهاری هستند گرفتار نگردند. یک وکیل ملک و املاک و مستغلات درست مانند وکیل تعزیرات و قاچاق کالا و ارز چیرگی خاصی روی قوانین اختصاصی دارد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “بهترین وکیل ملکی شیراز و وکالت املاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *