وکیل, آموزش حقوق, وکیل ارث

بهترین وکیل ارث شیراز و تقسیم سهم الارث

وکیل ارث شیراز

بهترین وکیل ارث و تقسیم سهم الارث در شیراز

در واقع مدعی بهترین وکیل ارث شیراز یا معرفی بهترین وکیل با شان وکالت همخوانی ندارد و درفضای مجازی این ادعا قابل اثبات نیست، ولیکن وکیلی که با مطالعه علمی و‌ پیگیری بتواند در سریعترین زمان سهم الارث را پیگیری کند تا از حیف و‌ میل جلوگیری شود و بین وراث تقسیم نماید می تواند موفق باشد. در نهایت متاسفانه در زمینه تقسیم ارث مواردی فریب و.. زیاد پیش می‌آید و حتما در چنین مواقعی نیاز به بررسی حقوقی وجود دارد.

وکیل تقسیم و دعاوی ارث: علی دشتی
وکیل پایه یک‌ دادگستری ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

مدارک لازم جهت تقسیم سهم الارث و‌ انحصار وراثت

ارث به کلیه اموال، بدهی ها، حقوق و ملک و املاک به جای مانده از متوفی گفته می شود. شناسنامه متوفی و شناسنامه وارثین و ذکر اموال متوفی از قبیل، املاک مسکونی، زراعی، باغی، خودرو، سهام در بورس، شماره حسابها و کیفیت و‌محل نقدینگی، چک ها، معرفی بدهکاران، معرفی امانات و طلاجات، تا آنجا که از وجود آنها اطلاعات موجود است، جهت پیگیری اموال مورث لازم است. گاها برخی وارثین یا بدهکاران مرحوم متوفی ممکن است سواستفاده کنند که در این خصوص اقدامات اولیه در اسرع وقت جهت جلوگیری از حیف و‌میل اموال و سواستفاده از اموال توسط حقوقدان، لازم است، چرا که ممکن است بعدا نتوان اموال متوفی را اثبات کرد. این موارد باید توسط وکیل ارث شیراز درست مانند وکیل طلاق فوری در شیراز که مهم است بدانیم کدام وکیل برای طلاق مناسب است یا وکیل تعزیرات در شیراز به صورت ریزبینانه بررسی و دنبال شود.

وکیل تقسیم و دعاوی ارث: علی دشتی
وکیل پایه یک‌ دادگستری ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

چه دادگاههایی صالح به رسیدگی به دعاوی ارث هستند؟

ابتدائا با جمع اوری مدارک مثبت ، و تعیین نسبت با متوفی، بایستی توسط شورای حل اختلاف پرونده انحصار وراثت تشکیل شود، بستگی به تخلف وراث و یا بدهکاران ، ممکن است دادگاه حقوقی و دادسرا نیز در برخی دعاوی در این خصوص صالح به رسیدگی باشند، در صورتیکه وراث اشتباها اموال را تقسیم کنند و یا قانونی پیگیری نکنند ممکن است بعدها وراث، دچار اختلاف عدیده شوند ،لذا بهتر است با استفاده از حقوقدان و یا وکیل و یا با دانش و اگاهی در این خصوص اقدام کنند، چرا که مسائل حقوقی در ظاهر اسان ولی پیچیدگی هایی دارد که نمیتوان به اسانی از آن گذشت و در عین سادگی ممکن است بعد از تقسیم ، احدی از وراث یا طلبکاران سو استفاده کنند و دیگر وراث دچار خسارات جبران ناپذیری گردند. موضوع مالیات بر ارث نیز بسیار اهمیت دارد.

وکیل تقسیم و دعاوی ارث: علی دشتی
وکیل پایه یک‌ دادگستری ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

آیا ارث و سهم الارث شامل زن مطلقه می‌شود؟

آیا ارث و سهم الارث شامل زن مطلقه که از شوهر مرحوم طلاق گرفته است می گردد؟ در نوشتاری بعدی به این موضوعات و همچنین پرسش هایی مانند این‌که ارث به صورت کلی ،چگونه تقسیم میگردد؟ یا ایا زن از عین یا زمین ارث میبرد؟ می پردازیم. مطلب بعدی را در وبسایت ای وکیلان مطالعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *