وکیل, آموزش حقوق, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده, وکیل طلاق

کدام وکیل برای طلاق توافقی مناسب است؟

بهترین وکیل طلاق توافقی در شیراز را چگونه می‌توان تعریف کرد و در زمان نیاز چگونه فهرست وکیل برای طلاق توافقی را بیابیم؟ پیش از هر چیز باید اشاره شود که وکیلی که در طلاق بتواند با استفاده از علم روانشناسی و هم حقوقی، بهترین تصمیم را در سریعترین زمان برای زوجین و فرزندان، در طلاق بگیرد ، میتواند بهترین وکیل طلاق باشد.

وکیل در طلاق توافقی: علی دشتی
وکیل پایه یک‌دادگستری ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

در مهریه و حضانت فرزندان ، بایستی چگونه عمل شود؟

فرزندان بایستی بر اساس علم روانشناسی در خصوص ملاقات و‌حضانت از انها تصمیم گیری شود، اگر ادامه زندگی زناشویی به صلاح نباشد بایستی زوجین بدون درگیری در دادگاه و تحقیر یکدیگر در دادگاه، طلاق توافقی را انتخاب نمایند و‌ در خصوص مهریه و طلاق و فرزندان، منصفانه و‌منطقی تصمیم گیری کنند ، طلاق توافقی در شرایطی میتواند ظرف ده روز پایان پذیرد.

سریع‌ترین زمان طلاق توافقی چگونه است؟

اگر زوجین در شرایطی خاصی باشند و بیم درگیری و مشکل آسیب خانوادگی و افسردگی باشد در شرایطی بدون حضور زوجین در مدت ده روز ، میتواند انجام شود.

مهریه در طلاق و طلاق توافقی چگونه است؟

بهتر است زوجین هم در مهریه و‌هم در حضانت فرزندان و هم در طلاق بدون در نظر گرفتن اهرمهای قانونی و بدون اجبار ، با توجه به انصاف و‌منطق، خود، توافق کنند، اجرای مهریه ممکن است سالیان درازی به طول انجامد و زوجین سالها بدون طلاق درگیر باشند! بهتر است بر اساس منطق و انسانیت ، از درگیری در دادگاه پرهیز کنند و اگر قابل سازش نیستند، طلاق و‌مهریه را به صورت توافقی انتخاب کنند چرا که در سریعترین زمان ، در شرایط خاصی در مدت ده روز بدون حضور زوجین انجام می پذیرد، البته اگر زوجین قابل سازش باشند بهتر است به روانشناس مراجعه کنند و طلاق توافقی را طولانی تر کنند به امید اینکه سازش شود.

وکیل در طلاق توافقی: علی دشتی
وکیل پایه یک‌ دادگستری ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

بهترین وکیل طلاق یک طرفه کیست؟

هر وکیلی که بتواند در سریع‌ترین زمان بر اساس علم حقوق، انسانیت، و‌ علم روانشناسی زوجین را یا سازش دهد و یا در فوری ترین زمان ممکن اگر بیم درگیری میباشد و قابل سازش نیستند ، پروسه طلاق را در نزدیکترین به پایان برساند بهترین وکیل است. طبیعتا وکیل برای طلاق توافقی یا یکطرفه باید نکات مهم طلاق را در نظر بگیرند تا بهترین شرایط برای موکل خود را ایجاد نمایند. این نیاز به آشنایی به حقوق خانواده دارد.

حقوق زن در طلاق یکطرفه چیست ؟

زن اگر دلایلی از جمله اعتیاد مرد به مواد مخدر، ضرب و شتم ، عدم پرداخت نفقه،غیبت طولانی مرد، روابط نامشروع اثبات شده از طرف مرد ، عدم امکان رابط جنسی برای مرد در اختیار داشته باشد میتواند برای طلاق یکطرفه اقدام کند. در غیر این صورت طلاق یکطرفه از طرف زن مشکل میباشد. بهتر است انجا که زوجین به هیچ عنوان قابل سازش نیستند و ادامه زندگی منجر به خیانت یا درگیری و افسردگی میگردد زوجین بدون ازار یکدیگر و‌خودخواهی مخرب ،سریعترین طلاق ، با توجه به نظر روانشناس ،طلاق توافقی را انتخاب کنند.
زن در هر شرایطی میتواند مهریه را به اجرا گذارد ولی دادگاه بر اساس توانایی مرد در خصوص نحوه پرداخت مهریه تصمیم میگیرد. بهتر است زوجین هم در طلاق و هم در مهریه توافق کنند و در دادگاه و به صورت یکطرفه درگیر نشوند چون اثرات مخربی دارد.

وکیل در طلاق توافقی: علی دشتی
وکیل پایه یک‌ دادگستری ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

لیست مدارک طلاق توافقی

این فهرست عبارت است از: ۱.سند ازدواج ۲.شناسنامه.۳. حق وکالت در طلاق ،یا توافق دو طرف بر طلاق۴.توافق در خصوص حق و‌ حقوق مالی زوجه

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “کدام وکیل برای طلاق توافقی مناسب است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *