آموزش حقوق, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده, وکیل طلاق

سریع‌ترین زمان طلاق در شیراز

سریع‌ترین زمان طلاق در شیراز بهترین وکیل

ممکن است شما نیز بسته به شرایطی که دارید با این پرسش روبرو باشید که بهترین وکیل طلاق و طلاق توافقی در شیراز کیست و سریع‌ترین زمان طلاق در شیراز چقدر است ؟ مدارک طلاق توافقی چیست و‌چه اسنادی برای طلاق توافقی لازم است؟ در ادامه این مطلب به تمامی این موارد خواهیم پرداخت.

بهترین وکیل طلاق و طلاق توافقی در شیراز کیست؟

بهترین وکیل در فضای مجازی قابل شناخت نیست و ادعای بهترین وکیل با شان وکالت هم خوانی ندارد . استفاده از این عناوین غیراخلاقی و غیر قانونی است. ولیکن به صورت کلی یک وکیل علاوه بر تجربه در موضوع حقوقی، بایستی مصلحت موکل را از همه نظر، در نظر بگیرد. همچنین نباید به عناوین نادرستی مانند بهترین وکیل طلاق شیراز و… اهمیت داد.

مدارک طلاق توافقی چیست و‌ چه اسنادی برای طلاق توافقی لازم است؟

زن و‌مرد بایستی هر دو به طلاق توافقی رضایت دهند‌. در مهریه و‌تمامی مسائل مالی و شراکت در اموال و حضانت از فرزندان و نحوه ملاقات از فرزندان توافق کنند.سند ازدواج و شناسنامه و ثبت نام در سامانه ثنا ، تشریفات و مدارک لازم در طلاق توافقی است. در صورت مفقود شدن سند ازدواج و یا شناسنامه و یا کارت ملی ، در شرایطی میتوان طلاق توافقی را پیگیری کرد.. البته در صورت نیاز نیز باید نسبت به حذف نام همسر از شناسنامه به صورت قانونی نیز اقدام نمود.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

ثبت نام در سامانه طلاق ثنا

در طلاق توافقی لازم است زن و‌مرد در سامانه تصمیم که سامانه ای است که از طرف بهزیستی و به صورت اینترنتی راه اندازی شده ، ثبت نام کنند. از طریق این سایت، به انها نوبت تاریخ مشاوره که معمولا یک ماه صف انتظار دارد اطلاع داده میشود، زوجین لازم است چندین کلاس روانشناسی در طی دو ماه ، از طرف دادگاه شرکت کنند.پس از اعلام اخرین نظر مشاوران ، بایستی به دفتر خدمات قضایی الکترونیک بروند و درخواست طلاق کنند. بعد از ان، تاریخ جلسه دادگاه وطلاق به انها ،از طریق سایت اینترنتی ثنا ، از طریق خط همراه ، اطلاع داده میشود، پس از تشکیل پرونده طلاق در دادگاه ، و پس از صدور حکم طلاق در دادگاه توسط قاضی ، زوجین به دفتر ثبت طلاق میروند و انجا لازم است طلاق را ثبت کنند تا طلاق، نهایی و قطعی شود .

مدت زمان طلاق توافقی در شیراز

این پروسه معمولا بیش از چندین ماه زمان میبرد. در شرایطی زمانیکه اختلاف بین زوجین بسیار شدید باشد و هیچ‌امیدی به صلح و سازش نباشد و بیم درگیری و ازار روحی بیشتر و یا بیم قتل برود، طلاق توافق در برخی رویه ها در زمان دو هفته امکان پذیر است. بهتر است زوجین تحت نظر متخصصین روانشناس تصمیم به طلاق توافقی فوری که در سریع‌ترین مدت زمان امکان پذیر است، بگیرند و از تصمیم احساسی و لحظه ای برای طلاق ، دوری کنند. طلاق توافق، ظاهرا ساده ،ولی نکات بسیار پیچیده ای در مورد مهریه و حضانت از فرزندان و تمام مسائل مالی مشترک وجود دارد که بسیار ضروری است که زن و‌مرد با مطالعه و دانستن معنی دقیق واژه هایی که در دادگاه یا دفترخانه اسناد رسمی در پاکت حبابدار محرمانه امضا میکنند ، برای طلاق توافقی یا هر گونه ، عقدی اقدام کنند.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “سریع‌ترین زمان طلاق در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *