وکیل, دعاوی طلاق و خانواده

حضانت فرزندان در طلاق توافقی

حضانت فرزند شیراز

در صورت نیاز به وکیل طلاق توافقی سریع، مهریه، حضانت فرزندان ، اجرت المثل، دعاوی خانواده و… در شیراز و استان فارس، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید با شماره تلفن 09177872219 در تماس باشید و اقدام به هماهنگی اولیه و دریافت زمان پایه یک دادگستری متخصص در امور خانواده نمایید.

تعیین تکلیف فرزندان در طلاق توافقی

تعیین تکلیف فرزندان در طلاق توافقی در سریع ترین زمان ممکن : گاها زوجین به این نتیجه می رسند که ادامه زندگی میسر نیست  ولی نمی توانند در خصوص حضانت فرزندان تصمیم گیری کنند و طاقت دوری از فرزند خود را ندارند و از هر طریقی تلاش میکنند طرف دیگر را مجبور نمایند که از سرپرستی و نگه‌داری فرزندان بگذرد و متاسفانه  فرزند را  فقط برای خود تصاحب کند و شبانه روز در این خصوص مشاجره دارند و عمر خود را نابود می کنند  . این که تکلیف فرزندان و حضانت ایشان ( فرزندان در طلاق توافقی ) چه می‌شود دارای اهمیت است و زوجین باید پیش از اقدام این موارد را نیز با یکدیگر توافق کنند.

وکیل خانواده در شیراز

وکیل خانواده در شیراز

در چنین مواقعی چه باید کرد؟

زوجین باید فهیم باشند و به این درک رسیده باشند که فرزند گناهی ندارد و هم به مادر و هم به پدر احتیاج دارد و باید شرایطی پیش بیاورند که  فرزند بتواند  پس از طلاق یا طلاق توافقی که به سرعت و در سریعترین زمان صورت می گیرد ( این مورد می‌تواند از انواع مشکلات روحی و روانی برای والدین و فزندان جلوگیری کند ) به صورت مساوی از نعمت دیدن مادر  و پدر خود بهرمند گردد . و به هر حال نباید در این خصوص خود خواه بود و متاسفانه ما هر چه میکشیم از جهالت و خود خواهیست  و مشاجره و طلاق از همسر هیچ ربطی به رابطه مادر فرزندی  یا پدر فرزندی ندارد.

بدگویی پدر از مادر و برعکس!

نباید مدام نزد فرزند از همسر خود بدگویی کرد چون با این کار  این  تنفر و کینه و ناراحتی را به فرزند خود هدیه داده ایم  . حتی اگر مادر فرزندمان از نظر اخلاقی جایگاه مناسبی در جامعه نداشته باشد، یا پدر وضعیت بسیار بدی داشته نیز باشد  نباید  فرزند این موضوع را بداند  چون در آینده این فرزند در جامعه جانی یا دارای مشکلات فروان روحی و رواحی خواهد شد  و احساس بی هویتی و بیچارگی خواهد کرد و  بهترین کار این است که فقط علت طلاق را باید نزد فرزندمان  عدم تفاهم  عنوان کرد و نه چیز دیگر .

حتی اگر همسرمان خا ئن باشد  بایستی نزد فرزندمان این موضوع را  بعد از طلاق یا حتی قبل از طلاق سر پوش بگذاریم  چون  اسیب بزرگی به جگر گوشه مان وارد کرده ایم. لازم نیست همه جا از بدی همسرمان تعریف کنیم  چرا که نه  تنها سودی ندارد بلکه  فرزندمان پس از طلاق توافقی یا هر نوع طلاق  با اسیب جدی روبرو خواهد شد . به جگر گوشه هایمان باید رحم کنیم.

بگذاریم پس از طلاق توافقی یا هر نوع طلاق فرزندمان بتواند مادرش را یا پدرش را ببیند حتی اگر اعتقاد داشته باشیم که همسر پیشین ما از نظر اخلاقی و رفتاری شرابط بسیار بدی در جامعه داشته بوده است . فرزند ملک نیست که دا.ما   پس از طلاق ان را فقط برای خود تصاحب کنیم . بگذاریم فرزندمان احساس شادی کند و مدام نفرت از پدر یا مادرش را در او پرورش ندهیم   این کار خیانت بزرگی ست که به علت جهالتمان  به ان توجه نمیکنیم.  اکر راهی جز طلاق باقی نباشد در این دفتر  در سریع ترین زمان ممکن  ضرف یک هفته تا ده روز  طلاق توافقی  شما ثبت میگردد و اسیب روانی و روحی به حداقل خود می رسد.

چه زمانی تصمصم به جدایی بگیریم؟

دادن دادخواست طلاق و ( طلاق یک طرفه یا طلاق توافقی ) از  اسیب روحی و انتظار ویران کننده و نا فرجام به حداقل خود می رسد. البته باید توجه داشت که از نظر اخلاقی باید راهی جز طلاق توافقی برای زوحین باقی نمانده باشد. در واقع باید همگی مراحل مربوط به اصلاح امور زناشویی میان زن و مرد انجام شده باشد و واقعا در صورتی که هیچ امکانی برای دنبال کردن زندگی مشترک نبود اقدام به انجام طلاق شود.

وکیل طلاق مهریه حضانت در شیراز

وکیل طلاق مهریه حضانت در شیراز

انجام طلاق توافقی در شیراز کوتاه‌ترین زمان

طلاق توافقی در شیراز  در سریع‌ترین زمان ممکن توسط وکیل متخصص طلاق توافقی طی یک هفته تا ده روز در این دفتر حقوقی ثبت می گردد. این مراحل به صورت تخصصی توسط آقای دشتی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز پس از هماهنگی اولیه با شماره تلفن‌های ثبت شده در زمانی حدود 1 هفته تا 10 روز به صورت سریع و فوری انجام خواهد شد.

طلاق، مهریه، حضانت، وکیل خانواده در شیراز

در صورت درگیر بودن با مسائل خانوادگی و دعاوی خانواده و وکیل چک در شیراز ، نیز آقایان امیرپور و قائدی از وکلای پایه یک دادگستری در شیراز و از گروه بزرگ وکلای پایه یک داگستری این دفتر حقوقی آماده‌ی ارائه‌ی خدمات تخصصی حقوقی به موکل ین هستند. جهت هماهنگی اولیه لطفا با شماره تلفن‌های درج شده در این پست تماس حاصل فرموده و اقدام به تعیین وقت کنید.

حضانت و نگه‌داری از فرزند پس از جدایی و طلاق والدین موضوعی است كه بر پایه‌ی نیاز طبیعی فرزندان در قانون تنظیم شده است و تأمین هزینه زندگى کودک بر دوش پدر و مرد است، ولی پس از به پایان رسیدن سن حضانت فرزند، …

4 دیدگاه در “حضانت فرزندان در طلاق توافقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *