آموزش حقوق, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده, وکیل طلاق

بهترین وکیل طلاق شیراز؟ سریع‌ترین زمان بدون حضور

قبل از هر چیز لازم است در این‌ وبسایت وکیل ، توضیح داده شود که بهترین وکیل توسط هیچ‌ مرجع و‌ وبسایت وکیل یا هیچ سایت عمومی قضایی، خصوصا در فضای مجازی قابل اثبات و تشخیص نیست و حتی دور از شان وکالت است.

وکیل علی دشتی شیراز

وکیل علی دشتی

در ادامه این مطلب به توضیح در خصوص طلاق توافقی بدون حضور زوجین‌ در سریع‌ترین زمان دو هفته؛ و یا چند ماه در کل کشور؛و نکات بسیار مهم حقوق زن و‌مرد در طلاق و مشاوره و سامانه بهزیستی و چگونگی حضانت فرزند و‌مهریه و‌حقوق مالی در طلاق میپردازیم.

نظر علی دشتی وکیل داگستری در مورد بهترین وکیل شیراز!؟

این سوالی ست که ذهن هر شخصی را ، در فضای مجازی، مشغول می‌سازد. اساسا بهترین وکیل، خصوصا در فضای مجازی قابل شناخت نیست و حتی این ادعا خلاف قوانین و‌ مقررات بوده و در شان وکالت که از مقدس‌ترین حرفه هاست نیست، مقدس از این‌جهت که گاها یک‌ وکیل، با ذکر واژه‌ای در پرونده‌ای می‌تواند جان یک انسان را از مرگ‌نجات دهد!!! و لذا هر وکیلی که در رشته‌ای بیش‌ترین فعالیت را دارد اساسا در آن جای‌گاه دارای تجربه بیش‌تری است و‌ در صورتی‌که انسانیت و اخلاق را نیز مهم‌ترین هدف خود قرار دهد، شایسته بزرگ‌ترین تقدیرها است. اما باید مراقب بود که عناوینی مانند بهترین وکیل طلاق شیراز یا متخصص یا .. قانونی نبوده و در زمان برخورد به آن‌ها باید این موارد را درنظر گرفت.

شیراز 09177872219

سریع‌ترین زمان طلاق، از نوع طلاق توافقی چه مدتی است؟

بهتر است زوجین قبل از طلاق خصوصا انجا که پای فرزندی در میان است به عواقب ان فکر کنند و‌تنها با نظر روانشناسان تصمیم گیری کنند.با توجه به رویه های متفاوت طلاق توافقی در شرایط بحرانی که هیچ امیدی به صلح و‌سازش نباشد و بیم خطر بیشتر و قتل و یا … برود ،طلاق توافقی در شرایطی در زمان حدودا دو‌ هفته انجام می‌پذیرد. ولیکن در صورتی‌که امید به سازش باشد و شرایط ، بحرانی نباشد زوجین می‌توانند حدودا چند ماه تحت نظر روان‌شناس باشند و‌ اگر صلح و سازش ننمودند جهت طلاق تصمیم‌گیری کنند‌.

طلاق توافقی بدون حضور زوجین امکان پذیر است؟

بله این امر از نظر قانونی در شرایطی بدون حضور زوجین امکان پذیر است.

در طلاق توافقی به چه نکات حقوقی مهمی باید توجه کرد؟

گاها زن پس از بخشش مهریه مجددا آن‌را می‌تواند به اجرا در بیاورد که بسیار خطرناک است ! گاها مرد پس از بخشش مهریه توسط زن، می‌تواند سو استفاده کند. وکیل در طلاق توافقی بایستی کاملا مسلط به حقوق زن و‌مرد باشد تا احیانا حق یکی از زوجین مورد سو استفاده قرار نگیرد.

در طلاق از نوع طلاق توافقی سریع و فوری حضانت از فرزند چگونه تعیین تکلیف می‌شود؟

بهتر است زوجین در این زمینه خودخواه نباشند و تحت نظر روانشناس انچه به صلاح فرزند است اقدام نمایند‌ و‌ با هم توافق نمایند، در هر صورت چه توافق شود حضانت با مرد باشد یا زن ، هر دو پدر و‌ مادر قطعا می‌توانند فرزند را در هفته ملاقات نمایند و نزد خود ببرند. ولی بهتر است انچه به صلاح فرزند است طبق نظر روانشناس اقدام کنند.

در طلاق از نوع طلاق توافقی آیا لازم است که زن ، تمام مهریه را بخشید؟

بستگی به توافق زوجین دارد و توافق انها قانونی خواهد شد. می‌توانند توافق کنند تمام مهریه بخشیده شود و یا توافق شود قسمتی از مهریه بخشیده شود و مابقی به صورت اقساط توافق شود و یا هر نوع توافقی در این خصوص منع قانونی ندارد‌بهتر است زوجین انصاف و انسانیت را در هر توافقی مد نظر قرار دهند.

  شیراز 09177872219

طلاق یک طرفه چه مزیتی به طلاق توافقی دارد؟

در شرایط انتخاب بین این دو‌گزینه یعنی طلاق توافقی و طلاق یک طرفه ، قطعا طلاق توافقی ، انسانی تر و آبرومندانه تر است چرا که زوجین با احترام و‌ خارج از چهارچوب دعوا و درگیری و‌ تنش ، می‌توانند، خود توافق کنند و از نظر مدت نیز این‌نوع طلاق در شرایط بحرانی با توجه به رویه‌های متفاوت میتواند در طی زمان دو هفته انجام شود ولی طلاق یک طرفه ممکن است سال‌ها درگیری باشد و به نتیجه نرسد.

بهتر است زوجین قبل از اقدام به طلاق، و‌ هر نوع درگیری طبق نظر روانشناس اقدام کنند و انچه به صلاح است را انجام دهند و به هیچ‌عنوان از خانواده که تخصصی ندارند و یا در کل، با افراد غیر متخصص، در اقدام به طلاق، مشورت ننمایند.

در این مطلب به موضوع شرایط بسیار مهم حقوق زن و‌مرد در طلاق توافقی و ‌مدارک لازم آن می‌پردازیم و البته نگاهی کوتاه به اینکه آیا عنوان بهترین وکیل طلاق شیراز یا دیگر شهرها دارای وجهه قانونی است خواهیم داشت. در طلاق فوری زن و شوهر پس از به نتیجه نرسیده کلاس‌های مشاوره و سامانه تصمیم بهزیستی نسبت به دریافت گواهی عدم سازش از دادگاه خانواده اقدام می‌نمایند و البته باید درباره‌ی موارد گوناگون حقوقی مانند مهریه، حضانت فرزندان، نفقه، استرداد هدایا و جهیزیه به توافق رسیده و این توافقات را به صورت اصولی و قانونی صورت‌جلسه نمایند.

نکته لازم و مهم درباره عنوان بهترین وکیل

لطفا در نظر داشته باشید عناوینی مانند بهترین وکیل یا وکیل متخصص طلاق یا دیگر عناوین این‌چنینی در واقع نادرست و غیرقانونی است و از شان وکالت به دور بوده و باید در زمان مشاوره حقوقی این موارد را درنظر داشت.

(. ثبت طلاق توافقی بدون حضور زوجین در سریعترین زمان ) نیاز وشرایط برای سریع ترین نوع طلاق توافقی چیست زوجین

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “بهترین وکیل طلاق شیراز؟ سریع‌ترین زمان بدون حضور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *