آموزش حقوق, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده, وکیل طلاق

بهترین وکیل طلاق شیراز کیست؟ توافقی و یک طرفه

مشاوره بهترین وکیل طلاق شیراز

بهترین وکیل شیراز در فضای مجازی قابل شناخت نیست و ادعای بهترین وکیل بودن با جایگاه وکالت نیز هم خوانی ندارد. و شما مخاطب محترم باید بدانید، وکالت مسئولیتی مقدس و خاص بوده و هیچ‌ مرجعی نمی‌تواند بهترین وکیل را مشخص کند‌ و‌ مدعی عنوان بهترین وکیل طلاق در شیراز یا دیگر شهرها بودن در هیچ موردی از فضای مجازی واقعیت ندارد و باید در این زمینه هوشیار بود.

سریع‌ترین زمان طلاق توافقی چقدر زمان می‌برد؟

بهتر است زوجین قبل از اقدام به طلاق ، سعی کنند تحت نظر مشاور و‌متخصصین روانشناس، اختلاف خود را حل و‌ فصل کنند. تنها در صورتی که قانون بپذیرد که شرایط خاصی وجود دارد امکان انجام مراحل طلاق توافقی به صورت سریع 2 هفته وجود دارد و در غیراینصورت باید زوجین حتما با ریش سفیدی بزرگان و استفاده از جلسایت مشاوره روانشناسان نسبت به بررسی امکان ادامه زندگی مشترک اقدام نمایند.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

در شرایطی طلاق توافقی، اگر اختلاف زوجین ،به هیچ‌عنوان قابل حل و‌ فصل نباشد و در مدت زمان دو هفته نیز طلاق توافقی بدون حضور زوجین در هیچکدام از جلسات ، قابل انجام است. مشاور جهت زوجین در خصوص شرایط طلاق توافقی فوری که سریع‌ترین زمان از بین‌انواع طلاق است قابل انجام است. بهتر است زوجین قبل از اقدام به طلاق توافقی فوری و سریع ، از اصول بسیار مهم ان آگاه شوند؛ زیرا به علت عدم‌اشنایی با قوانین ممکن است خسارات مادی جبران ناپذیری به هر یک از زوجین وارد شود.

آیا در طلاق توافقی نیاز به بهترین وکیل طلاق است؟

هیچ مرجعی قادر به تشخیص بهترین وکیل طلاق نیست. زوجین در طلاق توافقی احتیاج به وکیل ندارند ، ولیکن ممکن است جهت حفظ حقوق زوجین و‌ فوریت و‌ تسریع در رسیدگی به علت اگاهی وکیل از قوانین ، پروسه طلاق توافقی بسیار ساده تر گردد و‌حقوق زوجین ، با آگاهی از قوانین حفظ گردد و از این جهت یک وکیل می‌توانید موثر باشد. جهت آگاهی از اصول و قوانین و سریع‌ترین مدت زمان طلاق توافقی، است. همچنین با داشتن مشاوره می‌توان به نکات حقوقی مهم دست یافت.

بخشنامه جدید و قانون جدید طلاق چیست؟

سریع‌ترین طلاق و فوری ترین طلاق در رویه حاضر، طلاق توافقی ست، در بخشنامه قانون جدید طلاق توافقی ، پروسه طلاق توافقی بدین صورت است که زوجین ابتدا در سامانه تصمیم ( سایت برای مشاوره خانوادگی ) بایستی ثبت نام کنند. پس از حدود یک ماه به آنها ، از طریق سایت تاریخ مشاوره خانوادگی به انها اعلام می‌گردد، پس از ان طی حدودا دو ماه چندین کلاس روانشناسی برای انها برگزار میشود و در صورت عدم صلح و سازش میتوانند برای طلاق توافقی پرونده را تکمیل نمایند و اقدام کنند ، حضور زوجین الزامی است و‌ حدود چندین ماه این پروسه تا رسیدن به حکم طلاق ، زمان نیاز است.

صرفا در شرایطی در برخی رویه های محدود، در صورت شرایط خاص زوجین ، از جمله بیم درگیری شدید و آثار روحی مخرب و یا بیم قتل … طلاق توافقی پس از تشریفات، بدون حضور زوجین در زمان دو هفته امکان پذیر است. در هر صورت بهتر است زوجین تمام تلاش خود را با استفاده از متخصصین روانشناس برای صرف نظر نمودن از طلاق و‌حل مشکلات خانواگی انجام دهند و طلاق اخرین راهکار باشد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “بهترین وکیل طلاق شیراز کیست؟ توافقی و یک طرفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *