وکیل, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده, وکیل طلاق

شماره تماس فهرست وکلای طلاق شیراز

فهرست وکلای طلاق در شیراز

طلاق می‌تواند به صورت یک‌طرفه از طرف زن یا مرد انجام شده یا به صورت توافق صورت گیرد. اما پیبش از هر چیز بهتر است ذکر کنیم که هر وکیلی که در موضوعی خاص، دارای تجربه باشد و وقت کافی جهت تحقیق در پرونده بگذارد، با در نظر گرفتن اخلاق و‌ مصلحت موکل، می‌تواند موفق باشد؛ ولیکن مدعی بهترین وکیل بودن و‌ یا معرفی فهرست وکلای طلاق شیراز در شان وکیل و وکالت نیست و‌ نیز چنین ادعایی خصوصا در سایت‌های خصوصی و اینترنتی قابل اعتماد نیست.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری / همراه: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

چگونه بهترین وکیل طلاق و یا موضوعی خاص انتخاب کنیم؟

بهتر است موکل ابتدا با چندین وکیل مشاوره نماید و پس از ان با تفکر و شرایط قراداد، وکیل را انتخاب نماید؛

در فهرست وکلای طلاق شیراز چه موضوعاتی مهم است؟

یک وکیل ابتدائا بایستی ، خصوصا در پرونده های خانوادگی، اخلاق حرفه‌ای و‌ انسانیت را مدنظر قرار دهد، ، بهترین تصمیم را برای حضانت از فرزندان و‌مهریه و نفقه با توجه به شرایط زوجین بگیرد، و‌ در صورتی که زوجین به صلح و سازش نرسند، مدت زمان طلاق را کوتاه نماید تا درگیری زوجین و اسیب ها به حداقل خود برسد.

سریع‌ترین مدت زمان طلاق چقدر است؟

سریعترین و کوتاه ترین مدت زمان انواع طلاقها ، طلاق توافقی است، که چندین ماه زمان می‌برد و البته در شرایطی خاص و انجا که بیم درگیری بسیار شدید بین زوجین میباشد ، با فهرست وکیل طلاق در شیراز در مدت زمان دو هفته نیز امکان پذیر میباشد.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری / همراه: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

طلاق بدون حضور زوجین امکان پذیر است؟

به طور معمول زوجین بایستی در بعضی مراحل حضور داشته باشند ولیکن در طلاق ، خصوصا طلاق توافقی در شرایطی بدون حضور زوجین نیز امکان‌پذیر می باشد، زوجین پس از موافقت دو طرفه در مهریه و حضانت فرزندان ، با سپردن پرونده به وکیل، میتوانند بدون حضور در دادگاه، طلاق را به پایان برسانند. با استفاده از فهرست وکلای طلاق شیراز می‌توان این مورد را در دسترس داشت.

مهریه در طلاق توافقی چگونه است؟

مهریه بر حسب توافق میتواند کاملا بخشیده شود و یا به صورت اقساط پرداخت شود ، همه حقوق مالی زن بستگی به توافق زن و مرد دارد و دادگاه در طلاق توافقی، دخالتی ندارد.

ثبت نام در سامانه تصمیم در طلاق چه مفهومی دارد؟

زوجین قبل از طلاق توافقی بایستی در سامانه تصمیم طلاق اینترنتی ( نوبت دهی طلاق )، ثبت نام کنند و پس از ثبت نام، تاریخ مشاوره روانشناسی که چندین کلاس است در طی حدودا دو ماه است بایستی شخصا شرکت کنند، در شرایطی خاص و در زمانی که بیم درگیری شدید بین زوجین باشد میتوان در حدود دو هفته مراحل را طی نمود؛ بهتر است زوجین قبل از اقدام به طلاق ، تصمیم منطقی بگیرند و از هر گونه خودخواهی و تصمیم لحظه ای و احساسی دوری کنند.

یک وکیل با تجربه قبل از طلاق بایستی چه موضوعی را در مورد مهریه مد نظر قرار دهد؟ گاها با درج مندرجات در خصوص مهریه ، زن میتواند مهریه را بعد از طلاق نیز مطالبه کند! البته مرد نیز میتواند طلاق را باطل کند! برای پرهیز از چنین موضوع مهمی، یک وکیل باید کاملا از معنا و رویه قضایی مفهوم بذل، ابرا، بخشش، عدم ادعا، اسقاط حق رجوع به مابذل، صلح، هبه، اطلاع و تجربه کافی داشته باشد، طلاق در عین سادگی می‌تواند، به موضوعات بحث برانگیزی تبدیل شود.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری / همراه: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

یک وکیل خوب، در خصوص طلاق توافقی چه نکات مهمی را بایستی مد نظر قرار دهد؟ بایستی در خصوص حضانت از فرزندان به صورت اخلاقی وانسانی با توجه به علم روانشناسی نظر خود را بگوید؛ در خصوص مهریه و جهیزیه و‌تمامی حقوق مشترک بین زن و‌ مرد از جمله خودرو یا منزل مشترک و یا حساب بانکی یا شرکت مشترک ، تکلیف را قبل از طلاق مشخص کند و زوجین توافق کنند تا پس از طلاق ، بین زوجین درگیری رخ ندهد و مجددا ،در دادگاهها روانه نشوند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *