مشاور املاک, معرفی مشاغل برتر

لیست بهترین مشاورین املاک شیراز

لیست بهترین مشاورین املاک شیراز

در این فهرست به معرفی لیست بهترین مشاورین املاک شیراز و ارائه شماره تماس و ارتباط مستقیم با اعضای VIP و کارشناسان خرید، فروش و سرمایه‌گذاری مسکن، اماکن تجاری و زمین و.. می‌پردازیم. در جدول زیر به فهرست مشاورین املاک در شیراز دسترسی خواهید داشت و شما می‌توانید در صورت نیاز با تماس تماس این کارشناسان برگزیده در ارتباط باشید. خدمات این گروه از کارشناسان و بنگاه مسکن شامل مشاوره در زمینه‌ی خرید و فروش، رهن و اجاره آپارتمان، ویلایی، باغ و باغشهر، خانه کلنگی، زمین تجاری و مسکونی باشد.

شماره تلفن جهت دریافت مشاوره و هماهنگی کارشناس VIP توسلی: 09170342622
نشانی بنگاه ملکی: شیراز خیابان آریا، املاک اقدسیه

فهرست بنگاه مسکن و املاک در شیراز

خدمات ارائه شده توسط این گروه شامل مشاوره در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری، مشارکت در ساخت در شیراز، خرید و فروش مسکن، رهن و اجاره املاک تجاری و مسکونی، خرید ویلا، باغ و باغشهر، فروش ویلا و باغ، خرید مغازه و فروش مغازه، ارائه قیمت و کارشناسی ملک در نقاط گوناگون شهر شیراز، اطلسی، فلکه گاز، ابریشمی، باغتخت، خیابان آریا، خیابان ارم، حافظیه و ادبیات، گلستان، خیابان فردوسی، خیابان نارون و غیره باشد.

معرفی مشاور املاک خوب در شیراز

باید در نظر داشت که مانند هر شغل دیگری تخصص در این زمینه حرف اول را می‌زند. ارتباط قوی و داشتن اطلاعات مهم در زمینه‌ی پیشرفت مناطق گوناگون، شناخت کافی از بازار مسکن در شیراز، مسائل فنی ساختمان، باغ و ویلا باعث می‌شود در انتخاب لیست بهترین مشاورین املاک شیراز ، گزینه‌ها و مولفه‌هایی را مدنظر قرار داد. برای نمونه ارتباط با وکیل متخصص در شیراز یکی از مهم‌ترین موارد است که یک مشاور ملکی باید همواره به آن دسترسی داشته باشد.

شماره تلفن جهت دریافت مشاوره و هماهنگی کارشناس VIP توسلی: 09170342622
نشانی بنگاه ملکی: شیراز خیابان آریا، املاک اقدسیه

خدمات بنگاه مسکن و مستغلات چیست

خدمات مشاوره ملکی در زبان انگلیسی به صورت Real estate درنظر گرفته می‌شود که به بنگاه معاملاتی مسکن اطلاق می‌شود که در زمینه‌ی خرید و فروش و پیش فروش و مشارکت در ساخت و اجاره و رهن ملک می‌پردازد. طبیعتا قیمت گذاری و ارائه پیشنهادهای سرمایه‌گذاری مناسب نیز از خدمات بنگاه ملکی است. این سرمایه‌گذاری می‌تواند در زمینه‌ی خرید زمین، ساختمان، ملک تجاری یا مسکونی، ویلا و باغ و باغشهر باشد. یک مشاور املاک خوب و معتبر در معاملات حتما کوشش می‌کند تمامی موارد حقوقی را با مشاور حقوقی و وکیل ملکی در میان گذاشته و به مشتری خود ارائه دهد تا خریدار یا فروشنده درگیر دعاوی ملکی نشوند.

نکات مهم در زمان خرید آپارتمان

برای نمونه در زمان خرید آپارتمان در نقاط گوناگون شیراز، خیابان آریا، ابریشمی، فلکه گاز، خیابان سمیه، نارون، ادبیات، حافظیه، اطلسی، خیابان حافظ و جهان نما، هفت تنان، گلستان، فردوسی، انوری، خیام و غیره نیاز است که یک مشاور ملکی خوب از بین لیست بهترین مشاورین املاک شیراز به مواردی مانند امکانات رفاهی، شرایط آسناسور، سامانه‌های ایمنی و آتش نشانی، دار بودن راه برون‌رفت اضطراری، سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی، نوع ساخت کابینت آشپزخانه، کفپوش و دیوار پوش‌ها، دارا بودن نور مناسب، لوله‌کشی‌های مناسب، نزدیک بودن به امکانات رفاهی شهری، راه‌های رفت و آمد، ایمنی ساختمان و غیره اشاره کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *