وکیل, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده, وکیل طلاق

لیست 2 نفره بهترین وکیل های طلاق شیراز؟

بهترین وکیل های طلاق شیراز

آیا معرفی بهترین وکیل طلاق در شیراز و ارائه لیست 2 نفره وکیل های طلاق شیراز وجود دارد؟ مخاطب محترم بایستی به این‌موضوع اگاهی داشته باشد که نمیتوان شخص خاصی را به عنوان بهترین وکیل طلاق در شیراز معرفی کرد و یا ادعا کرد و انچه در فضای مجازی به عنوان بهترین وکیل معرفی می‌گردد در واقع کاذب و سایت کاملا شخصی بوده ، و حتی خلاف شان وکالت است.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری
تلفن : ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

بهترین وکیل طلاق در شیراز چه ویژگی‌هایی دارد؟

به طور کلی ؛ هر وکیلی که از نظری حقوقی، احساس مسئولیت کند و به نحو احسن قبل از تشکیل پرونده ، تحقیقات علمی کافی نماید و مصلحت اقتصادی و اخلاقی موکل را نیز در نظر بگیرید می‌تواند یکی از برترین وکیل‌ها باشد. درست مانند بهترین مشاور املاک در شیراز یا دیگر مشاغل.

موکل چگونه می‌تواند وکیل خوب را شناسایی کند؟

بهتر است هر شخصی برای موضوع حقوقی خود با چندین وکیل مشاوره نماید و از وکلای محترم،درصد موفقیت موضوع را بخاهد، البته ،وکیل شرط تضمین نتیجه نمیتواند بدهد چون این موضوع تخلف است، ولیکن میتواند در مورد حق الوکاله به نحوی شرط کرد که قسمت بیشتر حق الوکاله در صورت پیشرفت پرونده اخذ گردد، بدین گونه وکیل، تمام سعی خود را جهت تحقیق علمی در مورد پرونده می‌نماید و موکل نیز ،همان ابتدا با اگاهی از درصد موفقیت در پرونده ، میتواند تصمیم گیری کند.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری
شماره همراه: ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹ / نشانی: شیراز ، ارم .کوچه پانزده ارم.

بهترین وکیل طلاق در شیراز کیست و چه خصوصیاتی دارد؟

وکیل طلاق بایستی مصلحت زوجین و فرزندان را در نظر بگیرید و اگاهی از رویه قضایی و‌ علمی در مورد طلاق و مهریه داشته و… داشته باشد و انچه به مصلحت موکل هست را در سریعترین زمان انجام دهد. در لیست 2 نفره بهترین وکیل های طلاق شیراز هر وکیلی که این موارد را رعایت کند می‌تواند بهترین وکیل طلاق باشد. و‌ نمی‌توان شخص خاصی را به عنوان بهترین وکیل معرفی نمود؛ و‌ موکل بایستی با چندین وکیل مشاوره نماید تا توجیح کامل گردد ، بهتر است قسمت بیشتر حق الوکاله در صورت پیشرفت پرونده پرداخت کرد، البته وکیل قول تضمین نتیجه نمیتواند کند ، چون این موضوع تخلف بوده و غیر منطقی ست ، اما در مورد شرایط پرداخت حق الوکاله در قرارداد و احتمال موفقیت در پرونده با برسی تمامی دلائل و قوانین میتوان تحقیق کرد و توافق کرد‌.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری
شماره تلفن:. ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *