دعاوی طلاق و خانواده

طلاق توافقی سریع در شیراز- وکلای پایه یک

خانواده طلاق سریع 09177872219

سریعترین و فوری ترین زمان طلاق توافقی، چه‌مدتی زمان‌ میبرد ؟

بهتر است زوجین قبل از اقدام به طلاق در مدت فوری و سریعترین زمان ، ابتدا با کمک متخصصین روانشناس جهت صلح و‌سازش تلاش کنند خصوصا اگر دارای فرزند هستند، در شرایطی در صورتیکه در رابطه زوجین بیم ضرب و شتم و یا قتل و یا افسردگی بیشتر باشد و‌ حتی با روانشناس نیز صلح و سازش نگردد، طلاق در مدت زمان دو هفته امکان پذیر است.

ایا طلاق توافقی فوری در سریعترین زمان بدون حضور زوجین امکان پذیر است ؟

قبل از اقدام به طلاق توافقی فوری بهتر است زوجین با متخصص روانشناس به صلح و‌سازش برسند
در شرایطی در صورتیکه ، در ادامه رابطه زوجین، بیم ضرب و شتم و یا قتل ، و‌ یا افسردگی بیشتر باشد و یا وضعیت بحرانی باشد، و حتی با روانشناس نیز صلح و سازش انجام نشود ، طلاق توافقی ، در مدت زمان دو‌هفته طی شرایطی بدون حضور زوجین ، در شیرازو لار و‌لامرد و‌بوشهر و یاسوج و مرودشت و…. امکان پذیر است.
و حتی اگر زوجین در خارج از کشور نیز باشند؛ میتوانند از طریق سفارت ، اقدام به ارسال وکالت جهت پیگیری در دادگاه شیراز کنند.

در این جستار ( مطلب ) به مراحل، شرایط، مدت زمان و دوره‌ی اجرای طلاق توافقی فوری ( در صورت عدم به نتیجه رسیدن مراجعه به مشاوره‌های گوناگون و ریش سفیدی‌های خانواده و دوستان ) با سپردن پرونده به وکیل طلاق توافقی در شیراز و دیگر شهرهای ایران پرداخته و سپس موضوع حقوقی ب امور خانواده و طلاق توافقی می‌پردازیم. در این شیوه اگر زوجین پس از مراجعه‌های مکرر و پُرشمار به مشاور خانوادگی و حقوقی به این نتیجه رسیده باشند که ادامه زندگی مشترک به صلاج نیست و آسیب زننده است ( بنا به نظر مشاور و مراجع قانونی ) در سریع ترین زمان ممکن حکم طلاق توافقی صادر خواهد شد.

به یاد داشته باشیم که پیش از هر اقدامی باید با استفاده از کلاس های مشاوره مختلف و کمک خانواده و .. از هر گونه طلاق و جدایی جلوگیری کنیم چرا که عواقب بسیار ناخوشایندی هم برای اشخاص و هم برای جامعه دارد. در نهایت اگر تمامی مراجع و زن و شوهر طلاح را بر جدایی دیدند می توان نسبت به طلاق اقدام نمود.

طلاق توافقی سریع و نتیجه

به یاد داشته باشیم که پیش از هر اقدامی باید زوجین با استفاده از مشاوره‌های روانشناسی و خانواده و .. حتما حل مشکل را در نظر بگیرید. در صورت نیاز از ریش سفیدی بزرگان خانواده بهره ببرند و در صورت امکان مشکلات را حل کرده و به زندگی مشترک ادامه دهند. اما اگر نظر کارشناسان و مشاوران این بود که دنبال کردن زندگی مشترک به صلاح نیست امکان حقوقی طلاق توافقی فوری توسط وکلای خانواده وجود دارد.

خانواده طلاق 09177872219

وکیل طلاق سریع شیراز

وکیل طلاق سریع شیراز

چرا برای طلاق توافقی وکیل بگیریم ؟

اگر برای انجام مراحل طلاق توافقی اقدام به سپردن پرونده به وکیل در این زمینه شود می‌توان گفت مزایایی وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد:

  • جدایی در کم‌ترین زمان ممکن و با توجه به گونه‌ی دعاوی انجام خواهد شد ( طلاق توافقی فوری روز )
  • باتوجه به درگیری‌های معمولی نیازی به حضور داشتن زن و شوهر در دادگاه نیست و وکلای همگی مراحل را پی‌گیری خواهند کرد.
  • زن و مرد در شرایط ویژه قانونی نیازی به حضور در جلسات مشاوره و داوری میان زوجین ندارند و وکیل آن‌ها به‌جای ایشان در نشست‌های مشاوره و داوری حضور خواهد یافت. در صوری که قانون این اجازه را بدهد
  • توافقات زن و شوهر از سوی وکیل ثبت و صورت‌‎جلسه قانونی خواهد شد و برپایه‌ی همان توافقات حکم جاری می‌شود.

مراحل طلاق توافقی فوری در شیراز

در طلاق توافقی زن و شوهر باید در خصوص میزان مهریه ، حضانت فرزندان ، اجرت المثل ایام زندگی مشترک ، نفقه و حقوق مالی نزد وکیل طلاق توافقی در دفتر وکالت توافق انجام دهند تا موارد مورد ذکر روشن و آشکارا میان دو تن برای دنباله‌ی روند پرونده در دادگاه، با آگاهی زوج و زوجه قید گردد.

وکیل طلاق توافقی نیز برپایه‌ی این توافق‌ها و گفتگوها ، با رعایت امانت برای صدور حکم طلاق به دادگاه خانواده مربوطه مراجعه و جهت جاری شدن حکم طلاق اقدام می‌نماید.

طلاق توافقی چگونه است ؟ مدارک، مرحله‌ها و میزان پولی که باید جهت طلاق توافقی داد نیز دارای اهمیت است و از همه چیز مهم‌تر مدت زمان طلاق توافقی است. در این گونه از طلاق، همه چیز به ساز و گفتگوی زن و شوهر وابسته است و در بیش‌تر زمان‌ها زن و مرد پس از گفتگو و سازش درباره‌ی پرسمان‌های در ارتباط با زندگی مشترک از جمله موارد حقوقی مانند حق مهریه ، حق نفقه ، چگونگی تقسیم اموال مشترک و جهیزیه باید تصمیم گرفته شود. – دسترسی به وکیل طلاق در شیراز

خانواده طلاق سریع 09177872219

تلفن وکیل طلاق شیراز

تلفن وکیل طلاق شیراز

شرایط و مشاوره طلاق توافقی سریع در شیراز

وکیل طلاق توافقی با حداکثر سرعت ممکن و ظرف مدت فوری روز انجام می‌پذرید تا درگیری‌های روحی و روانی و مشکلات فراوانی که در پی آن برای زوجین پیش می‌آید به کم‌ترین میزان خود برسد. در واقع یک طلاق توافقی سریع مد نظر است.

باید توجه داشته باشید که روند اجرای حکم طلاق توافقی در استان فارس و شیراز معمولا باتوجه به پیچیدگی‌های حقوقی و درگیری‌های معمول و مشاوره و غیره حتی نزدیک به 5 ماه به درازا می‌کشد. اماوکیل  پس از گذراند مراحل قانونی تنها در عرض روز کاری حکم قطعی مربوط به طلاق را برای موکلان دریافت خواهد کرد. البته توافق میان زوج و زوجه پیش از اقدام نیز بسیار اهمیت دارد و تنها زوج‌هایی باید اقدام به طلاق کنند که راه دیگری برای آن‌ها و دنباله‌ی زندگی وجود نداشته باشد.

مشورت حقوقی وکیل طلاق توافقی شیراز

رعایت عدل و انصاف میان دو طرف پرونده و حداکثر تلاش جهت گرفتن حکم طلاق توافقی در کوتاه‌ترین بازه‌ی زمانی ممکن  باید دانست چیزی به نام بهترین وکیل وجود ندارد و این اصطلاح غلط است.

 در امور خانوادگی در این زمینه پرونده‌های مورد اشاره هستند.

خانواده طلاق سریع 09177872219

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی

  1.     اصل سند ازدواج زن و شوهر
  2.     اصل شناسنامه زوج و زوجه
  3.     کپی کارت ملی هر دو نفر
  4. اگر اصل سند ازدواج در دسترس نیست باید رونوشت یا کپی سند ازدواج توسط یکی از زوجین از دفترخانه ( عقد و طلاق ) محل انعقاد عقد نکاح درخواست و دریافت شود و به وکیل ارائه گردد.
  خانواده طلاق سریع 09177872219

خانواده طلاق سریع 09177872219

حقوق زن و مرد در طلاق توافقی

در طلاق به صورت عادی مرد هر زمان که بخواهد می‌تواند اقدام به طلاق دادن زوجه نماید ولیکن در آغاز باید حق و حقوق زن را پرداخت نماید. ولی در طلاق توافقی موضوع به‌گونه‌ی دیگری است.

در طلاق توافقی طرفین می‌توانند توافق کنند و با هم سازش نمایند. زن می‌تواند مهریه خود را در برابر حق طلاق مرد بخشش یا به اطلاح حقوقی بذل نماید و حکم طلاق تنها از طریق این دفتر وکالت ظرف مدت فوری روز کاری جاری گردد.

بهتر است که زوجین پیش از اقدام به طلاق توافقی حتما با چند روانشناس گفتگو کنند و اگر نظر مشاورین بر خاتمه زندگی زناشویی بودف جهت طلاق توافقی اقدام نمایند. چراکه طلاق یک تصمیم بزرگ در سراسر طول عمر انسان است و می‌تواند همگی زندگی یک فرد را تحت الشعاع قرار دهد.

در خصوص طلاق توافقی فوری در شیراز

خانواده طلاق سریع 09177872219

 

نوشته های مشابه

11 دیدگاه در “طلاق توافقی سریع در شیراز- وکلای پایه یک

  1. سلام
    وقتتون بخیر

    خیلی ممنون بابت مطالب مفید سایتتون
    آرزوی موفقیت روزافزون برای شما همکار محترم دارم

  2. صورتگر گفت:

    تایید می شه. کار من 7 روز کاری انجام شد. ممنون

  3. کامران رخبخش گفت:

    سلام من و خانمم‌بصورت توافقی به صورت خیلی سریع خواهان جدای هستیم .شما میتوانید به ما کمک کنید؟

    1. gardanandeh گفت:

      جهت انجام طلاق توافقی فوری می توانید با شماره تماس های رسمی در ارتباط باشید 09177872219

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *