وکیل, آموزش حقوق, دعاوی طلاق و خانواده, مشاوره حقوقی

شرایط طلاق توافقی در تهران و شیراز و مدت زمان سریع

وکیل طلاق توافقی در تهران و شیراز

وکیل طلاق توافقی در تهران و شیراز فوری

در این مطلب به موضوع شرایط طلاق توافقی در تهران و شهر شیراز می پردازیم. طبق قانون جدید طلاق توافقی 99 و به صورت انجام می شود. همچنین در ادامه به تعریف این گونه از طلاق و اینکه چه شرایط و مدارکی نیاز دارد خواهیم پرداخت. پس تا پایان با ما همراه باشید و اگر پرسشی دارید در بخش نظرات آن را ارسال کنید و وکیل طلاق توافقی فوری در تهران و شیراز

وکیل طلاق فوری در شیراز 09177872219

وکیل طلاق توافقی در تهران و شیراز

وکیل طلاق توافقی در تهران و شیراز

مدت زمان طلاق توافقی در تهران و شیراز

توجه داشته باشید که در حال معمول و عادی با توجه به سامانه نوبت دهی بهزیستی و .. نیاز به حضور زوجین در کلاس های گوناگون داوری و مشاوره و .. مدت زمان طلاق توافقی به صورت معمول نزدیک به 3 تا 4 ماه در شهرهای تهران ، کرج و شیراز به طول می انجامد. برخی از وکلا نیز متاسفانه با وجود اعلام انجام کار به صورت فوری در عمل و در نهایت کار را نزدیک به 2 تا 4 ماه به درازا می کشند.حکم را در اختیار موکلین قرار می دهند. مامی مراحل را بدون نیاز به حضور زوج و زوجه به انجام خواهند رساند.

شماره تماس حقوقی: 09177872219

مدارک و مراحل طلاق توافقی با قانون جدید 99

بعد از آن که زن و شوهر بر جدایی و البته درباره ی موارد گوناگون مهم مانند مهریه زن ، حضانت فرزندان مشترک ، نفقه ، اجرت المثل توافق کردند در واقع یک گزینه جدایی بدون درگیری های معمول را برگزیده اند و نیاز است که پس از مراجعه به وکیل طلاق توافقی در تهران و شیراز یا دیگر شهرها مراحل کار را آغاز کنند. مدارک مورد نیاز:

  1. شامل اصل شناسنامه زوجین ( مرد و زن )- اگر شناسنامه یکی از طرفین موجود نباشد کپی شناسنامه برای مدارک طلاق توافقی کافی خواهد بود.
  2. کپی و اصل کارت ملی زن و شوهر
  3. اصل عقدنامه یا رونوشت رسمی عقدنامه ( در صورتی که عقدنامه به هر دلیل در اختیار زن و شوهر نیست یکی از زوجین می تواند با داشتن شناسنامه به دفترخانه ای که ازدواج ایشان را ثبت کرده است مراجعه نماید و درخواست دریافت رونوشت عقدنامه را بدهد. این کپی از عقدنامه برای مدارک طلاق توافقی بسنده خواهد بود.
  4. مراحل انجام طلاق توافقی در تهران در حالت سریع و فوری شامل ارائه مدارک مورد اشاره به وکیل و صورتجلسه رسمی و قانونی توافق ها در دفتر وکالت بوده و زوجه پس از گذشت 10 روز کاری حکم قطعی را دریافت خواهند کرد و دیگر نیازی به حضور در کلاس های مشاوره و .. نخواهد بود و دادخواست طلاق توافقی و سند رسمی وکالت طلاق توافقی توسط وکلای این دفتر تنظیم خواهد شد.
  5. طبیعتا وکیل در این میان با احاطه کامل بر قوانین از هر گونه کلاهبرداری و ضرر و زیان هر دو طرف دعوی جلوگیری خواهد کرد.
طلاق توفقی سریع شیراز و تهران

طلاق توفقی سریع شیراز و تهران

آیا نیاز به حضور زن و شوهر در کلاس مشاوره هست؟

در شیوه ی طلاق توافقی فوری در تهران و شیراز در مو.ارد خاص که دادگاه و قانون صلاح بداند نیازی به حضور زوجین در کلاس های گوناگون مشاوره و بهزیستی و داوری نخواهد بود و همگی کارها توسط وکیل و به وکالت از مولکین انجام خواهد شد. باید در نظر داشت که طبیعتا زوجین باید در تمامی موارد حقوقی که در بخش بالا اشاره شد به توافق رسیده باشند و این توافق ها به صورت رسمی در صورتجلسه ای که توسط وکیل طلاق توافقی در شیراز و تهران تنظیم شده است درج شده باشد.

وکیل طلاق فوری در شیراز 09177872219

طلاق توافقی چیست ؟

پیش از هر چیز باید اکیدا اشاره کنیم که جدایی زن و شوهر تنها و تنها به عنوان آخرین راه حل پس از اینکه جلسات گوناگون روانپزشکی و روانشناسی انجام شده باشد و داوری بزرگترهای خانواده به نتیجه نرسیده باشد می تواند در نظر گرفته شود. اما اگر قرار بر جدایی باشد طلاق توافقی را شاید انسانی ترین نوع طلاق بتوان در نظر گرفت. چرا که طرفین هوشمندانه و با احترام به یکدیگر، پس از این که به این نتیجه رسیدند که ادامه زندگی مشترک به صلاح نیست حاظر می شوند با احترام به حقوق یکدیگر از جدا شوند. البته گاهی زوج به علت هراس از پرداخت مهریه به طلاق توافقی راضی ، رضایت می دهد.

هرآینه طلاق توافقی نباید از روی ترس از پرداخت مهریه باشد. اما دید قانونی اصل ماجرا این است که زوجین به جای درگیری و دردسرهای معمول درازمدت در جدایی ها به صورت دوستانه و با توافقی بر سر مسائل اقدام به جدایی قانونی کنند. البته پس از جدایی نیز یک مرحله بسیار مهم برای دو نفر است تا بتوانند از این خطر و درگیری روانی گذر کرده و به زندگی عادی برگردند و در نهایت فرد مفیدی برای کشور و جامعه باشند.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه در “شرایط طلاق توافقی در تهران و شیراز و مدت زمان سریع

  1. شریفات گفت:

    روند سریع انجام طلاق توافقی در شیراز رو دست کم من تایید می کنم. طی 7 تا 10 روز کاری انجام شد و ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *