کارتن و پاکت پستی, معرفی مشاغل برتر

کارتن و پاکت پستی حبابدار و نایلون مشکی فروش اینترنتی

تولید و عرضه مستقیم کارتن و پاکت پستی

معرفی مشاغل برتر: فروشگاه ایبوم تولید و عرضه‌کننده مستقیم با نازل‌ترین قیمت و کیفیت انواع کارتن و پاکت پستی استاندارد اداره پست در سراسر ایران. این گروه بزرگ افتخار دارد که با تعداد زیادی از دفاتر پستی ، دفاتر پیشخوان دولت، فروشگاه های اینترنتی ، سایت های فروش ، ادارات و شرکت های خصوصی همکاری داشته و محصولات با کیفیت خود را با نازل‌ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن در شهرهای تهران، کرج و سراسر ایران عرضه می دارد.

شما در صورت نیاز به خرید عمده می توانید با استفاده از شماره تماس کارشناسان فروش و ارتباط تلگرامی و کانال تلگرامی ما به نشانی: https://t.me/postcarton به جدیدترین قیمت‌ها، جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه و استعلام موجودی انبارها دسترسی پیدا کنید. محصولات عرضه شامل انواع کارتن پستی سایز نیم 1/2، سایز 1، سایز 2 و سایز 3 و انواع پاکت حبابدار فرستنده گیرنده پستی و نایلون مشکی در سایزهای پاکت سی دی CD، پاکت 120، نوع A5، نوع A4، سایز بین A3 و A4 و در نهایت A3 می باشد.

کانال تلگرام جهت قیمت های به روز، جشنواره ها و..: https://t.me/postcarton
آی دی پشتیبانی تلگرامی و ثبت سفارش: @poshtibaniebum
شماره تماس کارشناسان فروش و ارتباط تلگرامی: 09177872219
وبسایت با نماد اعتماد وزارت صنعت: https://ebum.ir/shop

تولید و عرضه مستقیم کارتن و پاکت پستی

تولید و عرضه مستقیم کارتن و پاکت پستی

ارسال فوری کارتن و پاکت پستی در تهران، کرج و تمام نقاط کشور

لطفا توجه داشته باشید که این گروه برای شهرهای تهران و کرج ارسال فوری را در نظر گرفته است. هم اکنون مشتریان ما در تهران و کرج در صورت نیاز به خرید کرتن پستی و خرید پاکت پستی تنها با ارسال پیام به کارشناسان فروش ما در تلگرام و تماس با شماره پشتیبانی 09177872219 اقدام به ثبت سفارش کرده و در صورتی که سفارش ایشان در صبح انجام شود بین 1 تا 3 ساعت بعد سفارش خود را به صورت فوری با الوپیک یا اسنپ باکس در تهران و کرج دریافت می کنند. همچنین خریداران در شهرها و استان‌های سراسر کشور از جمله شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرمانشاه، اردبیل، رشت، اهواز، ایلام، بندرعباس، بوشهر، زنجان، قزوین و… پس از سفارش معمولا فردای ثبت سفارش کالای خود را از طریق باربری دریافت می کنند. البته برای شهرهای کوچکتر کمی ممکن است تحویل کالا دیرتر انجام شود.

خرید کارتن و پاکت پستی

خرید کارتن و پاکت پستی

تمامی فروشگاه های اینترنتی، دفاتر پیشخوان و باجه های پستی سراسر کشور چه در شهرهای بزرگ و مراکز استان ها و چه در شهرهای کوچک می توانند جهت تامین ملزومات پستی خود با کارشناسان فروش ما در ارتباط باند و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند. ما می کوشیم در صورت امکان در سریع ترین زمان ممکن نیازهای شما را به دست شما برسانیم.

لیست قیمت خرید پاکت پستی

لطفا توجه داشته باشید که جدیدترین قیمت های کارتن و پاکت پستی حبابدار را به دلیل کاهش یا افزایش قیمت ها و نوسان قیمت باید از طریق کانال تلگرامی رسمی ما و یا پیام به پشتیبانی تلگرامی فروشگاه دریافت نمایید. پاکت ها هم اکنون شامل انواع سایزهای پاکت حبابدار با یک لایه درونی نایلون حباب دار و یک لایه بیرونی کاغذ تحریر 100 گرمی با چاپ استاندارد بوده و همچنین شامل انواع پاکت نایلون مشکی محرمانه با یک لایه پلاستیک مشکی نایلون مشکی درونی و لایه بیرونی کاغذ تحریر سفید می باشد. از پاکت های محرمانه نایلون مشکی معملوا جهت ارسال اسناد مهم تجاری و حقوقی مانند اسناد و مدارک حقوقی ، سند حقوقی املاک ، اسناد حقوقی طلاق توافقی ، اسناد انحصار وراثت ، ادارات دولتی ، نامه های اداری و سندهای شرکت ها، شناسنامه ، گذرنامه و.. بهره برده می شود.

فروش پاکت پستی حباب دار

فروش پاکت پستی حباب دار

خرید اینترنتی و لیست قیمت کارتن پستی

کارتن های پستی هم اکنون به صورت کارتن مقوایی پستی سه لایه رنگی استاندارد با سایز و ابعاد مشخص عرضه می گردد. از جمله می توان به کارتن پستی سایز نیم یا 1/2، کارتن اداره پست سایز 1، کارتن پستی سایز 2 سه لایه و کارتن پستی سایز 3 اشاره کرد که از انبار تهران ارسال می گردند. همچنین کارتن های پستی با سایز بزرگ از انبار شیراز با باربری ارسال می گردد. شما برای سفارش می توانید به کانال تلگرامی مراجعه کرده یا با شماره تماس کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. به دلیل نوسانات و برای دریافت جدیدترین لیست قیمت کارتن پستی با شماره تماس های درج شده در ارتباط باشید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای فرستادن مرسولات پستی پیشتاز و مرسولات سفارش 7 سایز استاندارد یا 11 کد استاندارد را در نظر گرفته است که لوگو و طراحی و رنگ‌های به‌کار رفته بر روی کارتن ها باید دارای استانداردهای مشخص باشند.

فروش اینترنتی پاکت نایلون مشکی پستی

فروش اینترنتی پاکت نایلون مشکی پستی

سفارش پاکت پستی و کارتن اداره پست

این گروه بزرگ از پُرآوازه‌ترین تامین و عرضه کنندگان ملزومات بسته بندی پستی جهت دفاتر پیشخوان سراسر کشور، دفاتر پستی ، ادارات پست، فروشگاه های اینترنتی و.. است که می تواند در صورت نیاز نسبت دریافت سفارش عمده و تولید انواع کارتن و پاکت پستی استاندراد اقدام نماید و در کم ترین زمان ممکن سفارشات را با بهترین کیفیت به مشتریان تحویل دهد. این بدیهی است که بی گمان کیفیت کارتن و پاکت پستی چه حبابدار و چه نایلون مشکی نشان دهنده ارج نهادن به مشتریان شما است و کارشناسان ما کوشش میکنند تمام سعی را بر تولید با کیفیت کارتن مقوایی پستی و پاکت های گیرنده و فرستند با کیفیت جهت جلب رضایت مشتریان بگذارند. در تولید این محصولات از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های صنعتی بهره برده شده است.

1 دیدگاه در “کارتن و پاکت پستی حبابدار و نایلون مشکی فروش اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *