وکیل, آموزش حقوق, دعاوی طلاق و خانواده, مشاوره حقوقی

طلاق توافقی در شیراز روز بدون نیاز به حضور زوج

طلاق توافقی در شیراز 10 روز

پیش از هر چیز باید به یاد داشت که زوجین باید حتما مشاوره های گوناگون روانشناسی و خانواده را انجام دهند. اگر نظر کارشناسان امر و ریش سفیدان خانواده و .. این بود که جدایی لازم است آن گاه می توان اقدام قانونی را در پیش گرفت بای طلاق توافقی فوری.

مراحل طلاق توافقی فوری در کلاس‌ها و جلسه‌های مشاوره، در شیراز توسط توسط وکیل پایه یک دادگستری، استان فارس، شیراز، مرودشت، استهبان، جهرم، لار و لامرد، اقلید، تهران، اصفهان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد.

طلاق توافقی چیست؟

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است که زوجین در خصوص مهریه و به طور کلی در خصوص کلیه موضوعات مالی و حضانت از فرزند به توافق می رسند و هر دو خواهان طلاق هستند به این طلاق ، طلاق توافقی می‌گویند که بهترین نوع طلاق است ( از این دیدگاه که به‌صورت کلی کوشش بر این است که بر سر تمامی موارد مانند مهریه، نفقه، حضانت و دیدار فرزند، استرداد جهیزیه و .. به تفاهم رسیده و از هر گونه درگیری جلوگیری شود )  و مزیت های زیادی نسبت به طلاق یک طرفه از طرف زن و یا مرد دارد.

توسط وکیل درباره طلاق توافقی فوری در شیراز 09177872219

نکته دارای اهمیت این است که در این شیوه از جدایی نیاز است که حتما پیش از مراجعه به وکیل زوجین درباره موارد گوناگون به توافق رسیده باشند. برای نمونه زن می‌تواند در برابر حق طلاق بخشی از مهریه را بذل کرده یا تمام را را ببخشید. هر توافقی از دیدگاه دادگاه خانواده میان دو نفر به رسمیت شناخته می‌شود در صورتی که در چهارچوب قانون باشد. ( توجه: طلاق با فسخ نکاح تفاوت دارد )

طلاق توافقی در شیراز 10 روز

مشاوره طلاق توافقی در شیراز روز

مدت زمان طلاق توافقی چقدر است؟

به دو صورت طلاق توافقی پیگیری می گردد. 1- به صورت معمولی 2- به صورت فوری در صورت اجازه قانون و تشخیص دادگاه و مشاوران

طلاق توافقی معمولی بلندمدت

به صورت معمول تا زمانی که حکم طلاق صادر می‌گردد شش ماه به طول می انجامد هرچند زمان دقیق نمی توان در نظر گرفت. در واقع این مورد 5 تا 6 ماه را برخی اعلام نمی‌کنند هرچند در عمل و تا زمان دریافت حکم قطعی این مدت زمان ممکن است به طول بی انجامد.

این روش شامل سه مرحله است: 1- ثبت نام در سامانه نوبت دهی طلاق بهزیستی ، 2- دوره های مشاوره 3- مرحله پرونده سازی در دادگاه و صدور حکم

در این روش زوجین بایستی برای حضور در واحد مشاوره برنامه ریزی کنند دوره مشاوره معمولا دو ماه است و زوجینی که در طلاق مردد هستند بهتر است این روش را انتخاب کنند و ممکن است صلح و سازش نمایند.

طلاق توافقی فوری در شیراز توسط وکیل
جهت 09177872219

طلاق توافقی روزه بدون نیاز به حضور

روش دوم در این ، طلاق توافقی فوری و ظرف مدت زمان هفته تا هفته به پایان می رسد و تمامی مراحل در صورت تایید قانون و دادگاه در شرایط ویژه زوحین نیاز به حضور در هیچ مرحله ای ندارند و صرفا جهت قراداد ، یک‌بار به مراجعه می نمایند.

ولیکن این روش ، روشی مناسب برای زوجینی است که در جلسه‌های مشاوره روانشناسی و… شرکت کرده باشند و نتیجه ریش سفیدی اقوام و بزرگان این بوده است که جدایی بهترین گزینه است. تصمیم‌شان احساسی و لحظه ای نباشد و اطمینان داشته باشند که مثلا با گذشت شش ماه از طلاق به هیچ عنوان منصرف نخواهند شد و کامل،  مصر بر طلاق توافقی باشند.

در صورت جامع الشرایط بودن زوجین در این دفتر ،ظرف مدت زمان تا هفته حکم طلاق و عدم سازش به زوحین تحویل داده می شود و صرفا نمایند. و زوجین‌نیاز به هیچ اقدامی ندارند و می توانند کارهای روزمره خود را انجام دهند.

در قرارداد جهت اخلاقا متذکر می گردد زوجینی که اختلافات عمیق ندارند حتما برای برپا ماندن زندگی مشترک و از دست ندادن آخرین شانس بهتر است به مشاوره و روانشناس مراجعه نمایند.

وکالت طلاق توافقی سریع در شیراز

شرابط طلاق توافقی سریع در شیراز

مدارک مراحل و نکات مهم

در طلاق توافقی زوجین در حضانت از فرزندان و نفقه فرزندان و ملاقات آنها به تفاهم و به توافق می رسند و نیاز نیست یک طرفه و دادگاه برای آینده آنان تصمیم گیری کنند. نسبت به انواع دیگر طلاق هم زوجین هم فرزندان کمترین آسیب را متحمل می شوند؛ چون نیاز نیست سال های متمادی در دادسراها و دادگاه‌ها عمر خود را تلف نمایند و به همین دلیل ؛ آسیب روحی در کمترین سطح خواهد بود.

پیش از هر چیز نیاز است که زوجین از هر راهی برای دنبال کردن زندگی مشترک بهره ببرند. به این معنا که اگر واقعا در نهایت به این نتیجه رسیدند که ادامه زندگی مشترک به صلاح نیست اقدام به جدایی نمایند. بهتر است زوجین انصاف و عدالت را رعایت کنند.

اگر واقعا زوج مرد در شرایط مالی مناسبی نیست، زن نیز شرایط وی را درک کند و با پرداخت چک یا اقساطی مهریه و یا بخشش کامل مهریه در برابر طلاق ؛ به طلاق توافقی رضایت دهد. زوجین در طلاق توافقی نبایستی نزد فرزندان از همسر خود بدگویی کنند چرا آثار مخرب روحی دارد و بهتر است ملاقات فرزندان در زمان مناسب حفظ شود.

طلاق توافقی فوری در شیراز توسط وکیل
تماس و پیامک جهت تعیین وقت برای 09177872219

دیدگاه برخی از خوانندگان سایت

قبل از هر چیز باید متذکر شویم که زن و شوهر باید سعی کنند با مشاوره خانواده در تما باشند تا شرایط صلح و سازش ایجاد شود. متاسفانه در این راه طولانی ( طلاق یکطرفه با درگیری ) هم زن و هم مرد افسرده می شوند و مرد در این راه با بستن راه های طلاق سعی در افزایش آزار روحی زن می نماید که متاسفانه در این راه هیچ کس برنده نیست و بزرگ ترین سرمایه زوجین با گردنکشی و تعصب و لجبازی مرد به بطالت می گذرد. هر دو هر روز پیرتر شده و ممکن است سال های عمر ارزشمند خود را در دادگاه و داسراها سپری کنند.

از نظر اصول اخلاقی و انسانی هر گاه زنی نسبت به مردی احساس خود را از دست بدهد یا مردی به دلایلی احساس خود را از دست بدهد بهتر است نزد چندین مشاور بروند و اگر کمکی به بهبود زندگیشان نکرد و نظر مشاوران نیز بر طلاق بود جسورانه و با اعتماد به نفس و بدون هیچ آزار روحی و لجبازی نسبت به هم و ظلم در حق هم برای طلاق توافقی گام بردارند. ( به عنوان راه حل نهایی )

نظر دوم: من نظرم اینه که قبل از هر چیز مشاوره های مختلف انجام بشه و به نزد بزرگان قوم بروید اگر در نهایت قرار بر جدایی بود دیگر درگیری اشتباه هست. طلاق توافقی بهترین نوع طلاق و انسانی ترین نوع طلاق است که معمولا افراد دارای سلامت روانی بیشتر، این نوع طلاق را انتخاب می کنند. چرا که با کمترین آزار روحی در حق هم و درک شرایط یکدیگر با طلاق توافقی موافقت می کنند.

زن در خصوص حقوق مالی خود با مرد به توافق می رسد و‌ مرد نیز با وی موافقت میکند . این نوع فوری ترین و سریعترین نوع جدایی است . طلاق توافقی

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “طلاق توافقی در شیراز روز بدون نیاز به حضور زوج

  1. نیلوفر گفت:

    سلام خسته نباشیدمادر من معلم بازنشسته هست و ناراحتی اعاصاب داره طوری ک نمیتونه درست تصممیم‌بگیره شوهرشم‌مرد سابقهددار فحاشی‌کتک سابقه دار میخام‌بتونم طلاق ش رو بگیرم‌چیکارباید بکنم پرونده پزشکیم داره مادرم و اللان راضی شده و تا راضی هست باید فوری اقدام‌کنم وگرنه باز میگه ن توروخدا میشه کمکم کنین

    1. gardanandeh گفت:

      درود بر شما. این مورد نیاز به بررسی بیشتر دارد. نیاز است که شرایط به صورت کامل توضیح داده شده و مدارک به وکیل ارائه شود. لطفا جهت مشاوره با شماره های درج شده در ارتباط باشید

  2. حسن گفت:

    هزینه وکالت طلاق توافقی چقدر است؟

    1. gardanandeh گفت:

      لطفا جهت دریافت در این زمینه در این زمینه در ارتباط باشید 09177872219

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *