وکیل, دعاوی طلاق و خانواده, مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی در شیراز

در این جستار ( بحث یا پست ) به موضوع دعاوی خانوادگی از جمله مشاوره حقوقی طلاق و طلاق توافقی می‌پردازیم. این دفتر وکالت با همکاری گروه بزرگ وکلای پایه یک دادگستری در شهرهای شیراز ، کرج و تهران اقدام به ارائه ی خدمات حقوقی و کیفری می‌نماید.
شما در صورت درگیر بودن در هر یک از پرونده‌های زیر می‌توانید با تماس تلفنی با شماره تلفن درج شده، اقدام به هماهنگی اولیه جهت برقرار کردن ارتباط فعال و بهترین گزینه در مورد دعاوی مورد نظر نمایید. برخی از این موارد شامل:

معرفی وکیل مواد مخدر
معرفی وکیل چک و سفته
معرفی وکیل خانوادگی
معرفی وکیل خیانت در امانت
معرفی مشاور حقوقی تلفنی و حضوری
و…

پرسش و پاسخ مشاوره حقوقی طلاق

مشاوره حقوقی طلاق پایه یک دادگستری از طریق تلفن و به صورت حضوری امکان پذیر است. ضمن اینکه شما می‌توانید مراحل دادگاه و طلاق توافقی را به وکلای پایه یک دادگستری متخصص در این زمینه بسپارید. با شماره تلفن زیر در تماس باشید:

شماره تماس:   09177872219  –   نشانی رایانامه (ایمیل): info@evakilan.ir

در این بخش به چند پرسش و پاسخ‌ که احتمالا می‌تواند برای همگان سودمند باشد و جهت آشنایی با قوانین و شرایط حقوقی در رابطه با دعاوی خانوادگی و طلاق می‌پردازیم. در صورتی که با پرسش روبرو هستید می‌تواند از طریق رایانامه یا ایمیل یا شماره تلفن مورد نظر در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی طلاق

مشاوره حقوقی طلاق

حق طلاق

پرسش1: آیا دادن حق طلاق به زن در برابر بخشیدن مهریه یا اقرارنامه رسمی بخشش مهریه یا دریافت مهریه به ایین معنی خواهد بود که مرد دیگر حقی برای طلاق دادن زن ندارد و به صورت طلاق یک طرفه نمی‌تواند اقدام کند؟

پاسخ: خیر، دادن حق طلاق از طرف مرد به زن یعنی دادن وکالت در حق طلاق باعث نخواهد شد که این حق قانونی از مرد گرفته شود و همچنان مرد نیز می تواند برای طلاق یکطرفه اقدام نماید. زن نیز از طرف مرد وکالت دارد که بتواند اقدام به مطرح کردن طلاق کند.

درخواست مهریه پس از طلاق

پرسش 2: سلام و خسته نباشید. من چند ماه پیش از طریق دفاتر ثبت اصناد رسمی به همسر خودم حق طلاق دادم و ایشون از طرف من وکیل هستند که طلاق بگیرن. الان قصد داریم به صورت توافقی و فوری طلاق بگیریم. آیا پس از اینکه به صورت توافقی طالق گرفتم همسر من می تونه درخواست مهریه کنه و رجوع داشته باشه؟ در توافق نامه چه مطلبی رو باید بگم که وکیل ما درج کنه. من مشاوره حقوقی طلاق هم نیاز دارم در شهر شیراز لطفا معرفی کنید.

پاسخ: دوست گرامی ایین را در نظر داشته باشید که در طلاق توافقی همه چیز باید به توافق دو طرف باشد. در توافق نامه طلاق توافقی باید همه ی موارد ذکر شود تا در آینده دچار مشکل نشوید. با مشورت و سپردن پرونده خود به یک وکیل متخصص خانواده این موارد را در طلاق نامه و توافق نامه ذکر کنید که زوجه حق رجوع مابذل را از خود سلب کرده و ساقط می نمایند. برای دسترسی به وکیل خانواده در شیراز آقایان علی دشتی به صورت تخصصی وکالت طلاق توافقی و آقای امیرپور وکالت طلاق یک طرفه را به عهده خواهند گرفت. برای ارتباط با شماره تلفن درج شده در پست در تماس باشید.

طلاق توافقی از راه دور

پرسش 3: سلام بنده با همسرم خود به توافق رسیدیم برای جدایی و طلاق. ولی بدبختانه هر دو مدتی هست که در شهرهای متفاوت زندگی می‌کنیم و من به دلیل درگیری با خانواده‌ی او قصد دارم به آن شهر نروم. آیا می شه من در شهر خودم امرو مربوط به طلاق توافقی را انجام بدم و همسرم من همگی مدارک رو برام بفرستند؟ چون واقعا دید و بازدید دوباره برای من از نظر روحی مشکل ساز خواهد شد

پاسخ: دوست گرامی با درود. تقاضای طلاق امکان پذیر است. بر پایه ی قانون حمایت از خانواده در دعاوی خانوادگی و پرونده های طلاق در ارتباط با زوجین، زوجه یعنی زن نیز می تواند در دادگاه محل سکونت خود اقامه‌ی دعوا کند مگر این‌که خواسته خواهان مهریه ی غیر منقول باشد.

مشاوره طلاق و وکیل متخصص

مشاوره حقوقی طلاق با وکیل پایه یک دادگستری از طریق تلفن و به صورت حضوری امکان پذیر است. ضمن اینکه شما می توانید مراحل دادگاه و طلاق توافقی را به وکلای پایه یک دادگستری متخصص در این زمینه بسپارید. با شماره تلفن زیر در تماس باشید:

شماره تماس:   09177872219  –   نشانی رایانامه (ایمیل): info@evakilan.ir
شماره تلفن وکیل فعال طلاق
شماره تلفن وکیل فعال طلاق شیراز
معرفی وکیل طلاق در کرج
معرفی وکیل طلاق در تهران
مشاوره تلفنی خوب طلاق
مشاوره تلفنی خوب طلاق
هزینه وکیل طلاق خوب کرج
وکیل فعال طلاق توافقی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *