وکیل, مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

برخی از مراجعین و موکلین متقاضی مشاوره حقوقی و تلفنی و حضوری در زمینه ی چگونگی دریافت این مشاوره های حقوقی پرسیده بودند. روند دریافت مشاوره ی حقوقی توسط آقای علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری به این صورت است که پیش از هر چیز باید مشخص شود که موکل نیازمند مشاوره‌ی حقوقی تلفنی است یا خواهان مشاوره ی حقوقی حضوری در دفتر وکالت؟ گزینش میان مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری .

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

مشاوره حقوقی تلفنی

گاه پیش می آید که موکلین تنها نیاز به یک مشاوره ی کوتاه تلفنی و دریافت راهنمایی حقوقی از طرف یک وکیل در زمینه های گوناگون دارد. با توجه به مشکلات روشن و آشکاری که در زمینه ی رفت و آمد در زندگی شهری کنونی همه از آن آگاه هستیم لزوما حضور در دفتر و مشاوره یک امر بایسته نیست. بلکه می توان مشاوره ی حقوقی در دعاوی و پرونده های گوناگون اعم از خانوادگی، طلاق، مهریه، نفقه، ارث، املاک، قرارداها، مالی و وکیل چک و سفته و… را از طریق تلفن انجام داد و با این کار در زمان خود صرفه جویی کرد. ضمن اینکه هزینه ی مشاوره‌ی حقوقی تلفنی کم‌تر از مشاوره‌ی حقوقی حضوری در نظر گرفته می شود. ( با این روش به سریع ترین حالت ممکن و از هر شهر و استان در کشور ایران می توان مشاوره دریافت کرد )

مشاوره‌ی حقوقی حضوری

گاه پیش می آید که موکل به هر دلیل از جمله ارائه‌ی مدارک فیزیکی و اسناد و غیره نیازمند مشاوره حقوقی به صورت حضوری در دفتر وکیل است. در نتیجه موکلین گرامی می توانند با تماس تلفنی اولیه و هماهنگی اولیه و تعیین وقت در دفتر وکالت حضور پیدا کننده.

مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

روش هماهنگی و تعیین وقت

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

راه های تماس جهت هماهنگی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *