وکیل, وکیل چک

چک و سفته خیانت در امانت توقیف اموال

وصول مطالبات چک و سفته

درباره چک و سفته

صدور این چک و سفته بابت رونق بازار کسب و کار و بازرگانی و انعقاد قراردادها یکی از کاربردهای اصلی در این زمینه است. با این شلرایط کشیدن چک و سفته می‌تواند به شدت در میان بازاریان و بازرگانان سودمند بوده و کارایی داشته باشد. ولیکن اگر در هنگام اخذ این دو سند و یا صدور این دو سند، بدون آگاهی دقیق از موارد حقوقی اقدام گردد، ممکن است به سادگی همگی سرمایه و دارایی شخص از دست بروند و کاسبان و تجارت پیشگان دچار ورشکسنگی کامل شوند.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

خیانت در امانت

برای توقیف اموال و وصول بدهی خود از طریق صدور چک و سفته شاید در ظاهر این موضوع یک امر ساده به نظر برسد ولی در واقعیت و در پس این امر ساده، با کوچک‌ترین ناآگاهی حقوقی فرد متهم به خیانت در امانت شود.
برای نمونه زمانی که چک و سفته به عنوان ضمانت در اختیار شما قرار می‌گیرد و طرف روبری شما در قرارداد و پیمان خود دچار تخلف گردد و حق و حقوق شما را پرداخت نکند، در صورتی که شما بدون مشورت و در اختیار داشتن وکیل چک و سفته در این امر اقدام کنید چه بسا ممکن است نه تنها به حقوق خود دست نیابید بکه دچار وضعیت ناگواری شود و حتی به جرم خیانت در امانت به دادگاه و زندان معرفی شود!

راه حل پیگیری چک و توقیف اموال ؟

از طریق چک و سفته ای که در اختیار دارید و با تشکیل پرونده توسط وکلای پایه یک دادگستری که در امر امور مالی و چک و سفته دارای هستند می‌توانید با آسودگی خاطر اموال طرف مقابل که شخصی متخلف است از جمله حساب مالی – خودرو – وسایل مغازه – سرقفلی – حقوق و دستمزد و غیره vا توقیف نمایید و حتی در صورتی که اموالی از طرف مقابل کشف نشد، با درخواست موکل ، وکیل می‌تواند اقدام به جلب شخص نماید و او را به زندان معرفی کند.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

توصیه‌های وکیل چک و سفته

در پایان سخن باید تاکید کررد که قضایای حقوقی دارای پیچیدگی‌های و جزئیاتی است که بدبختانه مردمی که با این اصول و قوانین حقوقی آشنایی ندارند از آن غافل و توانایی درک و بهره گیری کامل از آن را ندارند و در اینجاست که گاه حقوق خود را با وجود اینکه تخلفی از جانب ایشان صورت نگرفته از دست رفته می بینند. ممکن است در صورتی که بدون در اختیار داشتن وکیل متخصص در زمینه ی چک و سفته در این زمینه اقدام کنند، از همگی حقوق خود بهره مند نشوند و یا در دادگاه و در زمان اجرای حق خود دچار سردرگمی شوند و از منافع مالی و دارایی های ارزشمند حقوقی خود بی بهره مانده و رای به نفع شما صادر نگردد.

وکیل چک و سفته شیراز

وکیل چک و سفته شیراز

برای اقدام روی این دعاوی بهتر است از طریق وکیل چک برگشتی موارد پیگیری گردد.

در چنین مواقعی بهره گیری از یک وکیل متخصص در امر چک و سفته بهترین گزینه خواهد بود. چه در حد گرفتن یک مشاوره حقوقی و چه سپردن وکالت به وکیل پایه یک دادگستری که در این زمینه دارای  باشد. برای نمونه یک وکیل طلاق توافقی یا یک وکیل جرائم مواد مخدر یا یک وکیل دیه شاید توانایی پرداختن به دعاوی مربوط به امور مالی را نداشته باشند. در نتیجه انتخاب وکیل خوب می تواند نخستین گام در موفقیت ما در پرونده و دادگاه باشد.

شماره تماس وکیل پایه یک در شیراز کرج تهران

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

 

نوشته های مشابه

5 دیدگاه در “چک و سفته خیانت در امانت توقیف اموال

  1. مهدی صادقیان گفت:

    سلام آقای دشتی بنده یه باب منزل به پدرخانمم دادم که بفروشه و سرمایه کارش بکنه وقرار بوده بعد از 4سال نمونه اون منزل رو خریداری و به بنده واگذار نماید الان 11 سال گذشته و انگار خیال پس دادن نداره و منو با مشکل مواجه کرده بنده هم مبلغ 2 میلیارد سفته ازش دارم و دو فقره چک سفید امضا هم از دایی خانمم بعنوان ضمانت دارم همچنین یه قرارداد هم در همین مورد تو دفترخانه تنظیم کردیم الان میخواستم بدونم آیا میتونم حقمو ازش پس بگیرم و اگر میتونم چگونه و باید چه اقدامی بکنم با تشکر از شما

    1. gardanandeh گفت:

      با درود. لطفا جهت مشاوره با کارشناسان حقوقی با شماره پشتیبانی در ارتباط باشید ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *