آموزش حقوق, دعاوی حقوقی, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده

طلاق در سریع‌ترین زمان چقدر طول می‌کشد؟

مشاوره حقوقی طلاق توافقی در سریع‌ترین زمان

برای کسانی که درگیر موضوع جدایی و مخصوصا طلاق توافقی هستند و تمامی موارد مربوط به مشاروه و ریش‌سفیدی بزرگان را پشت سر گذاشته‌اند و هیچ چاره‌ی دیگری جز جدایی ندارند پرسش اصلی این است که « طلاق در سریع‌ترین زمان » چه‌قدر طول می‌کشد؟ و‌ چگونه می‌توان مدت زمان انجام طلاق توافقی را برای کم‌کردن آثار روحی در شرایط بحرانی و خاص به حداقل رساند ؟ پس تا پایان با ما همراه باشید

عناوین بهترین وکیل طلاق در شیراز یا وکیل متخصص

لطفا حتما به این متن توجه اکید داشته باشید. قبل از توضیح‌ در این‌خصوص ،لازم‌ است بیان گردد، عناوین بهترین‌ وکیل طلاق شیراز ، و‌ واژه وکیل متخصص طلاق یا دیگر عناوین اینچینی واقعیت ندارد و‌ نمی‌توان در فضای مجازی صرفا با ذکر واژه بهترین، از وکیلی ،به عنوان‌ بهترین‌ وکیل، وکیل خوب و یا متخصص‌ترین وکیل ، نام‌ برد  و‌ حتی صرف ادعای بهترین وکیل بودن و‌یا وکیل متخصص بودن ، توسط قانون‌گذار منع گردیده است. ولیکن صرفا ، واقیعت این است که برخی حقوق‌دانان و‌ وکلا در موضوعی، بیشتر فعالت دارند. پس پیش از هر چیز مراقب این‌گونه عناوین نادرست و غیرقانونی در فضای مجازی باشد.

در نکات حقوقی طلاق توافقی فوری 09177872219

همچنین بخوانید: پرسش و پاسخ درباره طلاق

فوری‌ترین زمان طلاق توافقی چقدر طول می‌کشد؟

ابتدائا لازم است عرض گردد ، زوجین‌ نبایستی در صورت اختلاف ، فورا تصمیم به طلاق توافقی ‌در مدت فوری بگیرند؛ و خصوصا انجا که پای فررندی در میان است بهتر است اختلافات خود را عاقلانه و فقط با متخصصین روانشناس‌ مطرح و‌ حل نمایند و‌ هر دو طرف یعنی زن و مرد، با تمام‌ وجود سعی در حل اختلاف و آغازی دوباره نمایند. چرا که اصل زندگی ، رویا نیست و جهان هستی ممکن است مشکل و سختی‌ها هم‌راه باشد و باید این را در نظر داشت که ممکن است صرفا از دور، زندگی اطرافیان شما ، بدون مشکل و رویایی به نظر برسد!!!

ولی در واقع، زیبایی و آرامش محض، صرفا نقاب است و پشت پرده ظاهری‌ خوشبختی‌ها ، معلوم نیست چه نگرانی‌ها و‌ نابسامانی‌هایی نهفته است!! و لذا زوجین ابتدا بایستی، در صورتی‌که طبق نظر روانشناس نقطه ضعفی دارند ، صادقانه نقاط ضعف را بپذیرند و‌ با تمام وجود سعی در دوام زندگی و صلح سازش نمایند. در نهایت در صورت تشخیص مشاوران انجام طلاق توافقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. طبیعتا حتما نیاز است که مواردی حقوقی درباره‌ی حضانت فرزندان، مهریه، نفقه، تغییر و حذف نام در شناسنامه و غیره حتما به صورت دقیق پیش از هر اقدامی بررسی شود.

در نکات حقوقی طلاق توافقی فوری 09177872219

مدت زمان طلاق توافقی فوری شیراز

مدت زمان طلاق توافقی، در اکثر رویه‌ها بدین صورت است که زوجین ابتدا باید در سامانه بهزیستی ( سامانه‌تصمیم ) از طریق سایت اینترنتی ثبت نام نمایند و پس از طی کلاس‌های مشاوره ، پرونده وارد دادگاه می‌گردد و‌ جمعا حدودا پنج ماه زمان می‌برد تا طلاق ثبت گردد. و در شرایطی، زمانی‌که اختلاف بسیار شدید باشد و هبچ‌گونه امیدی به صلح‌ و سازش زوجین نباشد به نحوی که منجر به افسردگی شدید زوجین شود و یا احتمال درگیری باشد، ظرف مدت دو هفته ، طلاق توافقی بدون حضور زوجین امکان پیگیری دارد؛
در خصوص نکات اساسی و حقوقی طلاق توافقی فوری، در مدت زمان محدود، قابل انجام است. و‌ در‌ صورتی‌که زوجین به صلح و سازش نرسند در شرایط بحرانی ، گاها طلاق توافقی در مدت زمان فوری ، قابل ثبت است.

بهتر است زوجین قبل از اقدام به طلاق توافقی فوری ، ابتدا به‌ عواقب فکر کنند و‌فقط در صورتی اقدام به طلاق توافقی و‌ مراجعه به وکیل و دادگاه نمایند که ادامه زندگی به هیچ عنوان میسر نشود !! در چنین زمانی و با تایید مراکز قانونی و مشاوران طلاق در سریع‌ترین زمان امکان پذیر است.

در نکات حقوقی طلاق توافقی فوری 09177872219

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *