وکیل, مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی صحیح و اختلاف نظر در پرونده

شماره تلفن مشاوره حقوقی وکیل

در مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری ، درست باید نظرات اختلافی و دگرگونه‌ی قاضی‌ها در نظر گرفته شود. به عبارتی دیگر، در برخی مسائل حقوقی ممکن است، دیدگاه و حکم یک قاضی با قضات دیگر در دادگاه کاملا تفاوت باشد. یعنی یک قاضی نظری متفاوت با قاضی دیگر دارد. لذا مشاوره حقوقی باید در برگیرنده‌ی همگی این نکات حساس و مهم باشد.

شما جهت دریافت خدمات این دفتر وکالت می توانید با شماره تلفن ها و راه های ارتباطی درج شده در پایین در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی تلفنی  پایه یک

مشاوره حقوقی تلفنی پایه یک

چگونگی مشاوره حقوقی متخصص

حتی گاهی راحع به یک پرونده حقوقی، نظرات وکلای پایه یک دادگستری نیز با هم مافاوت است و ممکن است برداشت‌های گوناگون از قوانین و مورد دعاوی حقوقی وجود داشته باشد. لذا بهترین کار در زمان درگیری با پرونده و مسائل حقوقی در دادگاه‌ها پیش از هر گونه اقدام در دادگاه، در صورت امکان با یک یا دو وکیل پایه یک دارای تخصص درباره‌ی همان موضوع مشاوره‌ی حقوقی انجام شود و نظرات گاها متفاوت و برداشت‌ها و تفاسیر گوناگون احتمالی آن‌ها را جمع‌بندی نمایید.

چرا باید مشاوره حقوقی انجام دهیم؟

ممکن است که شما سال‌ها به علت عدم آگاهی از رویه قضایی و مسائل حقوقی در دادگاه‌ها سرگردان شوید و هزینه‌های مالی فراوانی در این راه تباه گردد و شمان و وقت گران‌بهای شما و دستگاه قضایی و قضات محترم از بین برود. در نتیجه با پرداخت یک هزینه اندک و بسیار محدود و مشاوره گرفتن از دست‌کم 2 وکیل که در آن زمینه دارای تخصص هستند، پیش از هرگونه اقدام، بهترین راه را برای سرنوشت پیش‌روی شما ایجاد خواهد کرد. منظور از وکیل خوب وکیل متخصص در آن دعاوی مد نظر است.
به ویژه پرونده‌های خانوادگی ، طلاق و طلاق توافقی ، نفقه ، مهریه ، ارث ، ملک ، بیمه ، دیه ، خسارات تصادفات ، حضانت فرزندان ، چک سفته و …

اختلاف نظر وکلا و قضات

مسائل حقوقی آن‌چنان پیچیده و گاهی مبهم است که حتی قضات دستگاه قضایی و دادگاه‌ها نیز در پرونده‌های یکسان دچار اختلاف نظر و اختلاف سلیقه می‌شوند. البته قانون برای همه‌ شهروندان یک کشور یکسان است ولی گاهی خود قانون چنان مبهم نوشته شده است که ناچار قضات و نویسنده‌های حقوقی هم با یکدیگر دچار اختلاف سلیقه می‌شوند و برداشت‌های متفاتوتی از پرونده شما می‌کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری

این گروه مشاوره‌ی حقوقی به شما کمک می‌کند تا پیش از هرگونه اقدام در دادگاه از مسائل حقوقی و اختلاف نظر قضات و نویسنده‌های حقوقی در باره‌ی دعاوی و پرونده‌ها توسط وکیل فعال پایه یک دادگستری آگاهی پیدا کنید. بدیهی است شرایط و چگونگی دریافت مشاوره پس از ارتباط مورد نظر به موکل اعلام خواهد شد.

شماره تلفن مشاوره حقوقی وکیل

شماره تلفن مشاوره حقوقی وکیل

مشاوره حقوقی تلفنی : مشاوره حقوقی تلفنی از طریق شماره تلفن‌های درج شده در همین پست از سراسر ایران و شهرهای کشور امکان پذیر است.

مشاوره حقوقی حضوری در شیراز : مشاوره‌ی حقوقی به صورت حضوری و در دفتر با وکیل در شیراز تنها در شهر شیراز و پس از هماهنگی اولیه و دریافت وقت ملاقات امکان‌پذیر است.

2 دیدگاه در “مشاوره حقوقی صحیح و اختلاف نظر در پرونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *