وکیل ملک

وکیل خرید ملک و خانه

مشکلات خرید ملک و خانه و زمین

یکی از عمده مشکلاتی که امروزه خریداران ملک و خانه و آپارتمان با آن درگیر هستند کلاهبرداری ها در زمینه ی دریافت وجه و چک مربوط به خرید خانه است. از دیگر موارد می توان به مشکلات و درگیری های خریداری خانه و مالک پس از عقد قرارداد و در هنگام تحویل خانه است.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

وکیل ملک و خرید خانه

قراردادهای پیش خرید و خرید خانه

بدبختانه قرارداهایی که در این میان نگاشته و عقد می گردد دارای موارد ریز نیست و در آینده و در هنگام تحویل ملک باعث اختلاف میان مالک و خریدار می گردد. دیرکرد در تحویل خانه نیز از جمله مشکلات همیشگی است که گاه با توجه به اختلافات نیازمند پیگیری حقوقی است.

دعاوی حقوقی ملکی مانند هر مورد حقوقی دیگر دارای شاخه های عمومی و است. برخی از وکلا در این زمینه تخصص داشته و برخی این پرونده ها را نمی پذیرند و در پرونده ها و دعاوی دیگر دارای هستند. در نتیجه توصیه ی ما به کسانی که قصد خرید خانه یا پیش خرید آپارتمان و.. دارند این است که پیش از هر چیزی به مراحع قانونی کشور مراجعه کرده و اطمینان لازم را کسب کنند و پس از آن با مشورت با یک وکیل مجرب و ارائه ی قرارداد به وکیل پایه یک دادگستری خیال خود را آسوده کنند.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

مشارکت در ساخت و خرید زمین

خرید زمین هایی که از نظر قانونی مشکل دارند نیز یکی از مشکلات همیشگی گریبانگیر است. باید این زمین ها از سوی ادارات دولتی و مراجع مربوطه استعلام گردند و کاربری آن ها مشکل شود تا در آینده به مشکلات معمول که همه از آن آگاه هستیم دچار نگردد.
اختللاف های مربوط به قراردادهای مشارکت در ساخت نیز از دیگر مواردی است که می توان به آن ها اشاره کرد و پیش از هر اقدامی مشاوره ی حقوقی و تنظیم قرارداد زیر نظر وکیل متخصص برای آسودگی خیال پیشنهاد می شود.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “وکیل خرید ملک و خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *