آموزش حقوق, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده, وکیل طلاق

تفاوت طلاق یک طرفه و توافقی سریع در شیراز؟

در این نوشتار به موضوع طلاق یک طرفه و توافقی شامل طلاق سریع در شیراز و تفاوت طلاق یک طرفه از طرف مرد یا زن با طلاق توافقی فوری می‌پردازیم. باید دانست که جدایی زن و شوهر با روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد که معمولا طلاق یکطرفه از طرف زن یا مرد بسیار زمان‌بَر بوده و درگیری‌های شدیدی را در پی دارد در حالی که طلاق توافقی فوری در شیراز و دیگر شهرهای ایران با توافقط دو طرف در همه‌ی زمینه‌ها صورت می‌گیرد و در نتیجه مشکلات معمول وجود نداشته و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد.

در شیراز 09177872219

بهترین وکیل طلاق در شیراز کدام است؟

در همین ابتدای کار نیاز است که یادآوری شود که از نظر قانونی عناوین نادرستی مانند بهترین وکیل طلاق شیراز ، بهترین وکلای پایه یک دادگستری، وکیل متخصص دعاوی خانواده و طلاق و از این دست عناوین کاملا نادرست و کاملا غیرقانونی بوده و در این زمینه باید مراقب بود. البته می‌توان از طلاق فوری در شیراز با وکلای پایه یک دادگستری بهره برد تا با دانش کامل اقدام به انجام مراحل نمود. معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی شیراز که در مواردی ذکر شده است نیز دارای ایراد قانونی است.

لازم یه یادآوری است که پیش از هرگونه اقدام و جمع اوری مدارک برای انجام طلاق یک طرفه از طرف زوج یا زوجه یا انجام طلاق توافقی فوری در شیراز و یا دیگر شهرهای کشور نیاز است که زوجین ابتدا در کلاس‌های مشاوره گوناگون شرکت کرده و تا جای ممکن از هرگونه جدایی خودداری نمایند و در نهایت اگر تمامی مراحل مشاوره و مشورت و… به نتیجه نرسید می‌توان طبق قانون اقدام به انجام این مراحل نمود.

تفاوت طلاق یک طرفه و طلاق توافقی فوری چیست؟

در پاسخ به این پرسش که «طلاق توافقی چه تفاوتی با طلاق یک طرفه دارد» باید گفت که: طلاق توافقی در شرایطی، در برخی رویه ها طی مدت زمان دو هفته و اگر وکیل طلاق داشته باشند بدون حضور زوجین انجام میشود و زوجین در مهریه و حضانت فرزندان بدون درگیری به توافق میرسند و‌ نیاز به هیچ‌گونه دلیلی هم‌ ندارد. ولی طلاق یک طرفه که یکی از طرفین توافق به طلاق ندارد، بسیار مشکل و ممکن است دو سال به طول انجامد و‌ حتی به نتیجه هم نرسد.

طلاق یک طرفه از طرف زن، نیاز به دلایلی از جمله اعتیاد شدید مرد به مواد مخدر و ضرب و شتم مکرر منجر به برگه پزشکی قانونی و‌ عدم‌توانایی مرد در پرداخت حداقل نفقه زن… است. در صورتی هم که طلاق از طرف مرد باشد بایستی تکلیف مهریه مشخص شود و اگر مهریه سنگین باشد، معمولا مرد تحت شرایطی مشکلی قرار میگیرد. بهتر است زوجین مشکلات خود را با مشاوره روانشناسی حل و‌ فصل کنند و تصمیم منطقی با توافق بگیرند. توسط وکیل طلاق در خصوص انواع طلاق و‌مدت زمان طلاق توافقی و مهم‌ترین اصول حقوقی زوجین در طلاق قابل انجام است.

در شیراز 09177872219

طلاق توافقی چیست و چه مراحلی دارد

در انجام طلاق توافقی به کمک وکیل در شیراز زن و شوهر درباره‌ی میزان نفقه، مهریه یا حضانت فرزندان و حق نگهداری از کودکان، مواردی مانند اجرت المثل ایام زناشویی و تمامی موارد حقوقی و مالی به توافق برسند و این توافق نامه توسط وکیل طلاق در شیراز صورتجلسه شود. پس از آن ساده‌ترین روش انجام طلاق توافقی است که زن و شوهر توافق دارند ادامه زندگی مشترک امکان پذیر نیست و زوجین در دادگاه خانواده درخواست گواهی عدم سازش را ارائه می‌دهند و در سامانه بهزیستی طلاق نام نویسی می‌کنند. باید یادآوری شود که طلاق توافقی سریع در شیراز قابل رجوع است.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “تفاوت طلاق یک طرفه و توافقی سریع در شیراز؟

  1. دادثنا گفت:

    با سلام خدمت مدیریت محترم سایت حقوقی وکیلان
    سایت بسیار عالی دارید خدا خیرتون بده مقالتون در خصوص طلاق بسیار عالی و کامل بود
    با تشکر مدیر سایت حقوقی دادثنا
    https://www.dadsana.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *