دعاوی طلاق و خانواده

شرایط و مدارک و مشاوره حقوقی وکیل طلاق توافقی فوری

طلاق توافقی فوری

درباره ی طلاق توافقی نکاتی وجود دارد که برای سادگی کار به زبان بسیار ساده به این موارد اشاره می‌کنیم و به معرفی وکیل طلاق توافقی فوری در شیراز می‌پردازیم.

به یاد داشته باشیم که پیش از هر اقدامی باید با استفاده از کلاس های مشاوره مختلف و کمک خانواده و .. از هر گونه طلاق و جدایی جلوگیری کنیم چرا که عواقب بسیار ناخوشایندی هم برای اشخاص و هم برای جامعه دارد. در نهایت اگر تمامی مراجع و زن و شوهر طلاح را بر جدایی دیدند می توان نسبت به طلاق اقدام نمود.
همچنین به یاد داشته باشید که عنوان هایی مانند بهترین وکیل در شیراز یا وکیل خوب یا وکیل متخصص به صورت کلی نادرست و ناروا است. در واقع چیزی به این عناوین وجود ندارد و باید از اعتماد به کسانی که چنین عناوینی را به کار می برند خودداری کرد و با کانون وکلا و قوه قضاییه در این زمینه مشورت نمود.

حقوقی در زمینه طلاق توافقی سریع 091777872219

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

وکیل طلاق

طلاق توافقی

نخستین نکته در طلاق توافقی این است که زن و شوهر در این گونه از طلاق با توافق بر سر مسائلی مانند مهریه و حق طلاق و شروط ضمن عقد بدون درگیری های معمول خواهان طلاق توافقی هستند. در این‌گونه از طلاق به دلیل این‌که گفتگوها و چانه زنی ها پیش‌تر از سوی زوجین انجام شده سرعت کار در طلاق توافقی فوری دارای اهمیت است.
همچنین پیش‌تر درباره‌ی بزرگترین خطر و چالش در طلاق توافقی به مشکلات و خطراتی که در زمینه ی طلاق توافقی وجود دارد پرداخته ایم که پیشنهاد می کنید مورد بررسی قرار دهید.

در این گونه از طلاق زوجین می توانند با چانه زنی و گفتگو و ریش سفیدی پیش از هر چیزی از بخشی از حقوق خود مانند مهریه، حضانت و دیدار با کودکان و، جهزیه و نفقه به سادگی توافق کرده و برای طلاق توافقی فوری به دادگاه مراجعه نمایند.

در این زمینه در صورتی که زوجین نیاز به وکیل طلاق توافقی داشته باشند، زوج ها نیاز به دو وکیل دارند. هر یک از وکلا وکالت یکی از طرفین را به عهده می گیرند و کارهای معمول را انجام می دهند. این دفتر وکالت با در اختیار داشتن دو وکیل در زمینه ی دعاوی خانوادگی به گونه ی هم‌زمان می تواند در سریع ترین زمان ممکن طلاق توافقی را به سرانجام برساند.

مدارک مورد نیاز طلاق توافقی

طلاق توافقی با کاهش پرونده ها و درگیری‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن (در حالت عادی روز کاری) قابل انجام است و مدارک مورد نیاز طلاق توافقی عبارت است از: 1- سند ازدواج 2- کارت ملی و شناس‌نامه‎‌‎ی هر دو زوج.

وکیل طلاق توافقی

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “شرایط و مدارک و مشاوره حقوقی وکیل طلاق توافقی فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *