وکیل, مشاوره حقوقی

چرا مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی وکیل

چرا مشاوره حقوقی

کسانی که کمی آینده‌نگرتر هستند پیش از هر کاری که دارای پیچیدگی‌های معمول حقوقی است، مانند نوشتن هرگونه سند، قرارداد، ملکی، تجاری، مربوط به ارث، اختلافات خانوادگی و پیش از مطرح کردن دعاوی حقوقی و یا دفاع از دعاوی طرح شده می‌کوشند با یک هزینه‌ی بسیار اندک از تجربه‌ها و دانش وکیل در آن زمینه بهره‌مند گشته و در آینده دچار تحمل هزینه‌های مالی و روحی بزرگ‌تر نشوند و دست به مشاوره حقوقی می زنند.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

مشاوره حقوقی وکیل

مشاوره حقوقی وکیل

مشاوره حقوقی با یک وکیل متخصص و با تجربه در زمینه‌ی مورد نظر، می تواند باعث جلوگیری کردن از سوتفاهم‌های معمول در ازدواج، طلاق، ثبت قرارداها، مشارکت‌های گوناگون مالی و دیگر موضوعات حقوقی و کیفری در آینده شود.

همچنین پیش از طرح دعوی و شکایت از سوی شما نسبت به دیگری باید از کوچکترین مسائل و احتمالات آگاه بود تا در آینده با آگاهی کامل به دادگاه و مراجع قضایی رجوع شود. گاهی اقدام بدون بررسی های اولیه حقوقی می تواند به زیان شاکی منجر شود.

اگر طرح موضوع پرونده انجام شود و در زمان نیاز مدارک و اسناد مورد نیاز تهیه نشده باشد تا در اختیار دادگاه محترم قرار بگیرد این یکی از بزرگترین زیان ها به شمار می آید. باید پیش از هر چیزی در مهلت مقرر شده همگی ادله و دلایل مورد نظر گردآوری شده باشد.

شرکت ها و کارخانجات و کسانی که در املاک و سرمایه گذاری ملکی درگیر هستند پیش از انعقاد هر قراردادی نیاز به مشاوره حقوقی دارند تا از مشکلات ملکی و قراردادی که بارها پیش آمده و همه از آن آگاه هستیم جلوگیری به عمل آید.

گاه کارشناسان گوناگون در پرونده های گوناگون نظرات شخصیب خود را ارائه می دهند که ممکن از به دلیل ناآگاهی حقوقی به سادگی پذیرفته شود. ممکن است دلایل قانونی وجود داشته باشد که کارشناسان آن را لحاظ نکرده باشند و یک وکیل مجرب دادگستری بتواند این نکات را از دل پرونده بیرون بکشد.

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

چرا مشاوره حقوقی

پس مشاوره های حقوقی شامل همگی موارد

مشاوره حقوقی ملکی
مشاوره حقوقی خانوادگی و طلاق
مشاوره حقوقی مهریه
مشاوره حقوقی چک و اسناد مالی
مشاوره حقوقی دیه
مشاوره حقوقی تصادف ها و بیمه
مشاوره حقوقی حضانت فرزندان
مشاوره حقوقی انحصار وراثت
مشاوره حقوقی و کیفری
—-

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری 09177872219

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “چرا مشاوره حقوقی

  1. حسین گفت:

    با سلام.در مورد امور معافیت سربازی هم در شیراز وکالت قبول میکنید؟ لطفا جوابتون رو به ایمیلم بفرستین.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *