وکیل, کلاهبرداری, وکیل کیفری

وکیل کلاهبرداری در شیراز دعاوی کیفری

وکیل کلاهبرداری در شیراز

09177872219

وکیل کیفری در شیراز

وکیل کیفری در شیراز

وکالت کیفری و وکیل کلاهبرداری در شیراز

در نتیجه شما در صورتی که درگیر پرونده هایی مانند کلاهبرداری هستید با تماس کیفری 09177872219 ) و کارشناسان حقوقی ما جهت باشید. گزینش میان این وکلا به نوع پرونده و مسائل ریز حقوقی و کیفری که در آن ممکن است وجود داشته باشد بستگی دارد. باید گوشزد کرد که عنواین خاص ماند بهترین وکیل کیفری و غیره به هیچ عنوان درست نیست.

تعریف جرم کلاهبرداری چیست

باید پیش از هر چیز گفت که به نظر تعریف سرراست و مستقیمی از جرم کلاهبرداری وجود ندارد. در قانون چیزی با این عنوان ذکر نشده است. اما به مصادیق این جرم اشاره شده است که از طریق همین موضوع می توان تعریف جرم کلاهبرداری را اینچنین مد نظر گرفت که: شامل بردن مال غیر از طریق بهره و سوء نیت به ابزارها و وسایل یا کارهای تلافی جویانه می شود. در کل این مورد باید با سوء نیت باشد.

هم اکنون در حقوق کیفری جرم کلاهبرداری در ماده ی 1 و دو تبصره ذیل آن در قانون تشدید مجازات انجام دهندگان ارتشاء ، اختلاس و کلاهبرداری تصوی شده در سال 1367 است. این را بخش قانونی می توان در نظر گرفت. ما می توانیم به بخش مادی نیز اشاره کنیم. بخش مادی شامل رفتار مادی یعنی رفتار مجرمانه در کلاهبراری به صورت کار مثبت است. مثلا شخص خود را بعه صورت یک فرد صاحب نفوذ و معتبر نشان می دهد در حالی که چنین نیست.

همچنین باید در نظر داشت که جرم کلاهبرداری باید سه شرط داشته باشد تا بتوان به وکیل کلاهبرداری در شیراز مراجعه کرد. نخست آن‌که ابزار جرم باید تقلبی باشد و جهت فریب دادن استفاده شده باشد و البته کسی که قربانی کلاهبرداری شده باید از این موضوع یعنی تقلبی بودن ابزار آگاهی نداشته باشد.

وکالت جرائم کلاهبرداری و کیفری در شیراز و استان فارس

شروط کلاهبرداری و مال غیر

در این دسته از جرایم چیزی که اهمیت دارد موضوع متقلبانه بودن کار و عمل است. یعنی وسایل جرم باید متقلبانه محصوب شود و برای بردن مال غیر از آن بهره برده شده باشد. طبیعی است که این وسایل باید در یک سری صحنه سازی ها و کارهای ویژه ی فریب‌کارانه به کار برده شده باشند. طبیعی است که در این میان در صورت درگی بودن با چنین پرونده هایی نیاز به وکیل کلاهبرداری در شیراز خواهد بود و اثبات این صحنه سازی ها نیز بر دوش دادستان در دادسرا خواهد بود.

نمونه هایی از این موارد شاید شامل این باشد : 1- فریب دادن مردم در نشان دادن وجود شرکت ها ، تجارت خانه ها، مغازه ، امکان تجاری ، موسسه ، کارخانه یا موسسه های غیر واقعی 2- امید بیهوده داده به اشخاص جامعه به اموری که واقعیت ندارند 3- هراساندن مردم از مواردی که مشخص نیست واقعیت داشته باشد یا خیر از جمله حوادث و رخدادهای موهوم 4- اختیار کردن نام یا عنوان جعلی و پنهان کردن شخصیت اجتماعی و حقوقی واقعی و.. همان گونه که می بیند دعاوی کیفری کلاهبرداری بسیار پیچیده هستند و نیاز به بهره گیری از وکیل فعال کلاهبرداری دارند.

09177872219

مجازات ارتکاب جرم کلاهبرداری چیست

برای جرم کلاهبرداری مجازات آسان حبس از 1 تا هفت سال و یا پرداخت جزای نقدی برابر با اموالی که شخص کلاهبرداری کرده است در نظر گرفته شده. اما در این میان اگر ماموران و کارکنان قوای سه گانه یعنی دولت ، قوه قضائئه و قوه مقننه مرتکب جرم کلاهبرداری شوند با مجازات 2 تا 10 سال حبس و پرداخت جزای نقدی برابر با مال اخذ شده و به دست آمده و همچنین به صورت هم زمان برکناری ابدی از شغل دولتی روبرو خواهند شد. در این میان مال کسب شده از این راه حتما باید توسط دادگاه برگشت داده شود.

جزای کسانی که این امر را به صورت گروهی انجام می دهند و شبکه ای برای این مورد ایجاد می کند افزون بر انفصال و جزای نقدی شامل حبس از 15 سال تا ابد یا در مواردی مفسد فی الارض در قانون اسلامی در نظر گرفته شده است.

نمونه های جرم کلاهبرداری

در این موارد که در زیر به صورت چیکده اشاره خواهیم کرد نیاز به مراحعه به وکیل کلاهبرداری در شیراز خواهد بود. این موارد از دسته رایج ترین دعاوی کیفری و دعاوی کلاهبرداری در کشور است.

  • ورشکسته شدن به عمد یا به صورت ساختگی طبق قانون تعزیرات تصویب شده در 1375
  • تعدی و دست درازی کردن نسبت به دولت! : ماده ی 599 قانون تعزیرات
  • معرفی کردن مال دیگران به عنوان مال و در عوض مال خو که تصویب شده در سال 1308 و به صورت جرم مجازات کسانی که ماتل غیر را به عنوان مال خود نشان دهند
  • تبانی در معاملات دلتی و حکومتی : در این قانون 1348 کسی که دچار ارتکاب جرم شده است در معاملات دولتی به صورت ماده واحد در نظر گرفته شده
پرونده های دیگر
  • کلاهبرداری در امور ثبتی : این از دسته موارد پر شمار است. برای نمونه مانند درخواست ثبت ملکی که دارای شخص دیگری به شمار می آید یا خودداری کردن از واگذاری حق به دارنده ی آن و دیگر موارد ه نیاز به وکیل کلاهبرداری در شیراز و استان فارس دارد
  • کلاهبرداری در شرکت ها ی سهامی ، درهم آمیخته سهامی و شرکت ها با مسئولیت محدود
  • تحصیل فریب کارانه و متقلبانه و یا تقلب در انحصار وراثت و ارث
  • جعل عنوان نمایندگی بیمه و شرکت و موسسه و کارخانه و.. و سو استفاده از دریافتی دولت
  • اتخاذ عنوان یا جایگاه جعلی ماموریت از سوی سازمان ها و موسسه های دولتی
  • بهره گیری از تبلیغ همگانی عامه به وسیله ی وسایل ارتباط جمعی
وکیل کلاهبرداری در شیراز

وکیل کلاهبرداری در شیراز

نوشته های مشابه

14 دیدگاه در “وکیل کلاهبرداری در شیراز دعاوی کیفری

  1. فرهاد اریایی مهر گفت:

    درود بر شما: پیش از هر چیز سال نو و فرخنده نوروز را باهمه مشکلات و کاستیها شاد باش میگم و براتون امیدتندرستی شادکامی وپیروزی دارم. بسیار عالی و قابل تحسین بود و مایلم هرچه سریعتر با شما در تماس باشم مشاوره نیز در صورت امکان وکیل مجرب و متخصص در امور کلاهبرداری و فروش مال غیر ( ملکی) نیاز دارم./ با سپاس از سایت و کار خردمندانه شما

    1. gardanandeh گفت:

      درود بر شما. جهت هماهنگی اولیه می توانید به شماره رسمی پیامک ارسال کنید تا همکاران ما شماره وکیل متخصص در امر موردنظر را معرفی کنند. موضوع دعاوی مورد نظر خود را به شماره 09177872219 پیامک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *