وکیل, دعاوی طلاق و خانواده, کلاهبرداری, وکیل ارث, وکیل چک, وکیل دیه, وکیل شرب خمر, وکیل کیفری, وکیل ملک

مشاوره وکیل خانواده حقوقی و کیفری

وکیل فعال شیراز

( حقوقی در زمینه دعاوی توسط وکیل پایه یک 09177872219 ) .  هرچند اکیدا باید توجه داشت که عناوینی مانند بهترین وکیل کاملا نادرست است و چنین چیزی به صورت کلی وجود ندارد.

به یاد داشته باشیم که پیش از هر اقدامی باید با استفاده از کلاس های مشاوره مختلف و کمک خانواده و .. از هر گونه طلاق و جدایی جلوگیری کنیم چرا که عواقب بسیار ناخوشایندی هم برای اشخاص و هم برای جامعه دارد. در نهایت اگر تمامی مراجع و زن و شوهر طلاح را بر جدایی دیدند می توان نسبت به طلاق اقدام نمود.

شماره تلفن وکیل فعال شیراز

خانواده

مشورت حوقی خانواده در شیراز

موضوع خانواده و دعاوی خانواده از جمله پرسمان‌هایی است که به لحاظ تعداد پروند‌ها در دادگاه خانواده یکی از بالاترین میزان‌های دعاوی مطرح شده را دارد. به این معنی که متاسفانه موضوعاتی که به دادگاه کشیده می شود مانند مطالبه مهریه ، مطالبه نفقه ، ازدواج موقت ، انواع طلاق ، طلاق توافقی ، حضانت فرزندان و دیگر موارد، تعداد زیادی از پرونده های قضایی را تشکیل می دهند. در نتیجه باید این را نیز مد نظر داشت که گستره‌ی موضوعات مطرح شده نیز فراوان است و احتمالا تعداد زیادی از وکلا می توانند این گستره را پوشش دهند.

حقوقی در زمینه دعاوی خانواده توسط وکیل پایه یک 09177872219

وکیل فعال شیراز

وکیل فعال شیراز

مشورت طلاق توافقی سریع در شیراز و استان فارس

طلاق توافقی یکی از مهم ترین موضوعات در دعاوی خانواده است. گذشته از هزینه طلاق توافقی در شیراز مدت زمان طلاق توافقی در شیراز دارای اهمیت است. در شهر شیراز و استان فارس مدت زمان طلاق توافقی نزدیک به 4 تا 6 ماه طول می کشد. به این معنا که زن و شوهر باید در کلاس های گوناگون مشاوره ، داوری و گاه در جلسات شورای حل اختلاف به صورت هم‌زمان شرکت کنند و این روند نزدیک به 4 ماه به درازا می انجامد.

پس از انجام این مراحل امکان انجام طلاق توافقی وجود دارد. اما در صورتی که درگیر دعاوی خانواده مانند طلاق توافقی هستید و تمامی کلاس‌های مشاوره و ریش سفیدی بزرگان و .. نتیجه را به اینجا رسانده که جدایی تنها راه است و نیاز دارید .

حقوقی در زمینه دعاوی خانواده توسط وکیل پایه یک 09177872219

وکیل پایه یک دادگستری در شیراز

مشورت حقوقی دعاوی خانواده

وکیل طلاق از طرف مرد و زن در شیراز

همان گونه که در بخش بالا اشاره شد، دعاوی خانواده دارای شاخه های گوناگونی است. همین شاخه ها نیز می تواند به صورت ویژه پیگیری شود و برخی از وکلای شیراز را از این طریق می توان بازشناخت. برای نمونه همان گونه که دیدیم وکیل طلاق توافقی سریع نیز حتی  پیگیری وکالت طلاق یک طرف را ندارد. در نتیجه طلاق از طرف زن یا طلاق از طرق مرد طلاق یک طرفه ای است .

حقوقی در زمینه دعاوی خانواده توسط وکیل پایه یک 09177872219

وکیل مطالبه مهریه ، نفقه و حضانت

هم‌چنین این موارد یعنی مطالبه مهریه ، مطالبه نفقه بررسی و دریافت حضانت فرزندان و تعیین وقت ملاقات فرزندان و… نیز نیاز به پیگیری با روش های دیگر دارد و نیاز دارد که وکیل حتما با این مسائل و شرایط دادگاه و دیدگاه های قضات آشنایی کامل داشته و به دانش حقوق در این زمینه تسلط داشته باشد.

وکیل خانواده مهریه نفقه

مشاوره وکیل خانواده مهریه نفقه

وکیل بیمه چک سفته و برات و ملک و شهرداری

همچنین وکالت امور مالی مربوط به انواع دعاوی چک ، چک حقوقی ، چک برگشتی ، چک بلامحل و سفته و اسناد مالی مربوط به شرکت ها و امور شخصی نیز طبیعی است که نیازمند وکیل ملکی است. وکیل ملک و املاک و به ویژه انحثار وراثت در مواردی نمی تواند با امور مالی یکسان باشد.

وکیل دعاوی کیفری

وکیل دعاوی کیفری

وکیل دعاوی کیفری شیراز

تا کنون هر آن‌چه در این مطلب مطرح شده بود مربوط بود به دعاوی حقوقی. البته ممکن است که در پی دعاوی و مشکلات و پرونده های حقوقی، دعاوی کیفری نیز مطرح شود. اما می پردازیم به دعاوی کیفری. دعاوی کیفری به شدت نیازمند تخصص، آشنایی با حقوق جزا ، آشنایی با قانون و تخفیف های حداکثری ، شناخت کامل جرائم کیفری و دادگاه ها و غیره است. سپردن دعاوی کیفری به وکیل دعاوی کیفری در شیراز دارای اهمیت بالایی است. مجازات هایی این دسته از دعاوی و جرائم به شدت سنگین است. در این میان دفاع از حقوق موکل و رساندن موکل به حقوق خود به شت می تواند در آینده و زندگی او تاثیرگذار باشد.

طلاق توافقی شیراز

طلاق توافقی شیراز

قتل ، قتل عمد ، شرب خمر ، کلاهبرداری ، تجاوز به عنف ، رابطه نامشروع ، جرائم مربوط به مواد مخدر ، ایراد ضرب و جرح عمدی و دیگر موارد که نیازمند آشنایی با کوچکترین قوانین و مسائل مروبطه است.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “مشاوره وکیل خانواده حقوقی و کیفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *