آموزش حقوق, کلاهبرداری, وکیل چک, وکیل کیفری

نمونه دفاعیات چک کیفری محکوم کلاهبرداری چک بلامحل

وکیل دفاعیات چک کیفری

وکیل کیفری کلاهبرداری در شیراز

توجه اکید باید داشت که پرونده ها و دعاوی کیفری نیازمند بررسی ویژه وکیل کیفری است و چنین دعوی‌هایی را نمی توان ساده شمرد و حقوق جزا سپرد که در این پست ما به مورد دفاعیات چک کیفری خواهیم پرداخت. در صورت نیاز به وکیل انواع چک کیفری ، وکیل کلاهبرداری و… در شیراز می توانید با شماره تماس های این دفتر در ارتباط باشید جهت وکیل فعال شیراز . در ادامه یک نمونه از دفاعیات محکوم زندانی به قلم وی و با مشاوره درج می شود.

وکیل دفاعیات چک کیفری

وکیل دفاعیات چک کیفری

دفاعیات محکوم چک بلامحل و جرم کیفری کلاهبرداری

این نمونه دفاعیات توسط متهم و محکوم نگاشته شده است و نیاز به بررسی وکلای پایه یک دادگستری در زمینه کیفری آقایان وکلا دارد. به عنوان دفاعیات چک کیفری با شیوه ی نگارشی خود متهم به صورت اولیه در این پست منتشر می گردد.

احتراما اینجانب —————متهم ,در پرونده کلاسه ………………. حسب اقرار و اظهارات شکات آقای..—————–…..کل بدهی اینجانب بابت ثمن لوازم صوتی ، آمپلی فایر ، میکروفن و… هیات های مذهبی دویست و هشتاد ملیون تومان بوده است و قرار بر این بوده که, باقی چک ها, عودت گردد و اقدامی روی انها صورت نگیرد و بر حسب اعتماد و به دلایل مختلف عودت چک ها را به تاخیر می انداختند تا این که نا جوانمردانه روی همه چکها اقدام کرده اند!!!

نظر به اینکه, اولا : هیچ کدام از چک ها ,تاریخ روز نبوده و کیفری نبوده است و این موضوع از طریق تاریخ تحریر کارشناسی و تاریخ فروش لوازم صوتی و اضهارات شکات مشخص گردیده است و در این خصوص درخواست شهادت شهود نیز دارم.

دفاعیات چک کیفری لایحه دفاعیه چک کیفری کلاهبرداری

دوما, شکات, ناجوانمردانه و با نیرنگ, جهت انحراف مسیر قضاوت , و حساس نمودن محکمه نسبت به من و نتیجتا در بند نمودن من, طلب اینجانب را با سو.. استفاده از چکهای امانی ,چندین برابر بیشتر از ثمن لوازم صوتی اعلام کرده و بدین طریق سعی در کلاهبردار معرفی نمودن اینجانب در دستگاه قضا نموده اند ,‌و این در حالی بوده که قرار بوده چکهای سابق به اینجانب عودت گردد لذا متاسفانه از اعتماد اینجانب سو.. استفاده کرده و با تاخیر انداختن عودت چک های سابق, بنا به بهانه های واهی , غافلگیرانه, و ناجوانمروانه به طور ناگهانی, خلاف تعهد و اعتماد, مرتکب خیانت در امانت شده اند و روی تمامی چک ها اقدام نموده اند !!

چک برگشتی حقوقی

چک برگشتی حقوقی

استرداد چک خیانت در امانت

لذا تقاضای استرداد چکهای مورد ادعا که به صورت امانت در اختیار آنها بوده داشته و اساسا نیز به هیچ وجه کلاهبرداری و حیله و تقلبی مرتکب نشدم و اختلاف مذکور حقوقی بوده و کیفری نیست وفقط در حال حاضر به علت شرایط کشور و مطالبات وصول نشده ام, درمانده شده ام و نتوانستم دویست و هشتاد ملیون تومان که بابت ثمن لوازم صوتی بوده است را پرداخت کنم و صرفا در شرایط حال حاضر دچار ورشکستگی شده ام والبته مطالباتی دارم که به شدت در پی وصول آن ها هستم واین بدهی مقطعی است و در تلاشم قیمت لوازم صوتی و تصویری را هر چه زودتر پرداخت نمایم .

ریاست محترم قضایی اینجانب همین لوازم صوتی را به صورت مجانی و کار خیر به مساجد داده ام و در این خصوص تقاضای تحقیق دارم. اگر قصد کلاهبرداری داشتم هیچگاه لوازم صوتی را مجانا به م****د هدیه نمیکردم. و آن چنان در کار خیر درشهرستان …… معروف بودم و وضعیت مالی خوبی داشتم که شکات دقیقا به همین خاطر با چک تاریخ دار حاضر به فروش لوازم صوتی به من شدند و الا شکات انسانهای ساده ای نیستند و کاملا من را می شناختند.

و از وضعیت مالی من اطلاع داشتند و روابط ما دوستانه بود و مهم اینکه اسناد و مدارک در خصوص کارهای خیر اینجانب ضمیمه پرونده است و تقاضای تحقیق دارم و خواهشمندم بروید و از طریق ضابطین تحقیق نمایید که تا به حال چه اقدامات و هزینه هایی برای مردم محروم در شهرستان…. انجام داده ام و ان وقت هر تصمیمی اتخاذ فرمایید را میپذیرم. ولیکن هم اکنون مشکلاتی عدیده ای برایم پیش امد که از دسترسی به مطالباتم فعلا محروم شدم و نتوانستم قیمت لوازم صوتی را پرداخت کنم و این چنین با دستبند روانه زندان ها شدم.

وکالت تخصصی دعاوی کیفری

باید این مورد را در نظر داشت که وکالت پرونده های کیفری کاملا می تواند با دعاوی حقوقی تفاوت داشته باشد. در نتیجه برای دفاعیات چک کیفری نمی‌توان حتی به وکیل چک حقوقی مراجعه کرد. در نوشتن دفاعیات چک کیفری نیاز است که الزما با وکیل کلاهبرداری دارای تجربه مشورت کرد. گاه پیش می آید موکلین به جای چنین ارجاعات تخصصی برای نمونه وکیل طلاق توافقی ! مراجعه می‌کنند یا برای پرونده‌های شرب خمر به وکیل دیه و یا انحصار وراثت یا مهریه … این موضوع درست نیست و بدون شکل نتیجه مناسبی را برای موکل در پیش نخواهد داشت.

2 دیدگاه در “نمونه دفاعیات چک کیفری محکوم کلاهبرداری چک بلامحل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *