آموزش حقوق

نمونه رای دادگاه طلاق توافقی فوری شیراز توسط وکیل خانواده

نمونه رای دادگاه طلاق توافقی شیراز

در این پست سه نمونه رای دادگاه طلاق توافقی فوری دادگاه توسط وکیل پایه یک دادگستری در امور خانواده با قانون جدید طلاق توافقی فوری ( روز کاری ) ارائه می گردد.  جهت هماهنگی فعال پایه یک دادگستری در شیراز، استان فارس و … جهت انجام طلاق توافقی فوری بدون نیاز به حضور زوجین می توایند با کارشناسان حقوقی ما جهت تعیین وقت در تماس باشید:

وکیل کیفری در شیراز 09177872219

در صورت عدم پاسخگویی به دلیل شمار تماس ها می توانید پیامک ارسال کنید

وکیل خانواده در شیراز

وکیل خانواده در شیراز

نمونه نمونه رای دادگاه طلاق شماره یک

در خصوص دادخواست تقدیمی خواهان خانم -*******- فرزند با وکالت به طرفیت خوانده آقای -*******- فرزند با به خواست صدور گواهی عدم امکان سازش ( طلاق توافقی ) جهت اجرای صیغه طلاق و ثبت آن ، دادگاه با عنایت به محتویات پرونده و ملاحظه سند نکاحیه به شماره ترتیب -*******- مورخ دفتر اسناد رسمی ازدواج شماره حوزه ثبت شیراز که رونوشت مصدق آن ضم پرونده گردیده و با احراز علقه زوجیت دائم فی ما بین و نظر به اصرار زوجین بر طلاق و از آنجا که حسب نظر کارشناس واحد مشاوره خانواده مستقر در مجتمع قضایی منبوت به شماره تفریق و جدایی زوجین با ذکر دلایل علل عدم تفاهم به مصلحت آنان اعلام شده و این دادگاه نیز نظر مزبور را مطابق ظواهر و احوال زوجین می داند لذا تقاضای آنان را وارد و موجه تشخیص و مستندا به مواد 25 ، 26 و 29 قانون حمایت خانواده مصوب 1391/12/1 مجلس شورای اسلامی گواهی عدم امکان سازش بنا بر توافق زوجین به شرح نوافقات ذیل صادر می شود:

وکیل کیفری در شیراز 09177872219

توافق بر سر مهریه، اجرت المثل و جهیزیه

زوجه کلیه مهریه ما فی القباله خود را در دفترخانه شماره کنسولگری به کد رهگیری -*******- ابراء نموده و زوجه در قبال طلاق از مال خوده ده هزار تومان بذل و وکیل زوج قبول بذل می نماید و زوجه در خصوص نفقه ، اجرت المثل ، جهیزیه ادعایی ندارد و زوجین نسبت به هدایا و سایر حقوق مالی ادعایی ندارد.

تایید عدم بارداری و نداشتن فرزند مشترک

و فاقد فرزند مشترک می باشند و زوجه بر حسب اقرار باردار نمی باشد و زوجه حسب اقرار خود و تایید زوج و نیز گواهی صادره از آزمایشگاه منبوت به شماره در دفتر ثبت لوایح باردار نمی باشد . طلاق واقع شده مستندا به ماده 1146 قانون مدنی و کراهت زوجه از تداوم زندگی و بخشش حقوق مالی از نوع خلع می باشد .

رای صادره حضوری و ظرف مدت بیست روز پس از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در دادگاه محترم تجدید نظر استان است گواهی صادره در اجرای ماده 34 همان قانون طی سه ماه از تاریخ رای قطعی دارای اعتبار بوده و در صورتی‌که گواهی صادره ظرف مهلت مزبور به دفتر رسمی طلاق جهت اجرای صیغه طلاق و ثبت آن تسلیم نگردد و یا تسلیم کننده گواهی به دفتر خانه ، ظرف سه ماه از تاریخ تسلیم در دفتر خانه طلاق جهت اجرای صیغه طلاق حاضر نگردد و با مدارک لازم را به دفتر خانه تسلیم ننماید گواهی صادر شده از درجه اعتبار ساقط بوده و کلیه توافقات مندرج در این گواهی نیز باقی می ماند . اجرای صیغه طلاق حسب ماده 37 قانون مذکور با رعایت جهات شرعی در قبال طلاق خلع به زوج بذل دفتر خانه طلاق و با حضور سر دفتر انجام خواهد گرفت.

وکیل کیفری در شیراز 09177872219

نمونه رای دادگاه طلاق توافقی شیراز

نمونه رای دادگاه طلاق توافقی شیراز

نمونه رای دادگاه طلاق توافقی 2

نمونه رای دادگاه طلاق شماره 2: در خصوص دادخواست تقدیمی خواهان ***–*** فرزند با وکالت و فرزند با وکالت به خواسته صدور گواهی عدم امکان سازش ( طلاق توافقی ) جهت اجرای صیغه طلاق و ثبت آن ، دادگاه با عنایت به محتویات پرونده و ملاحظه سند نکاحیه به شماره ترتیب ***–*** مورخ ***–*** دفتر رسمی ازدواج شماره که رونوشت مصدق آن ضم پرونده گردیده و با احراز علقه زوجیت دائم فی مابین و نظر به اصرار زوجین بر طلاق و از آنجا کسب نظر کارشناس واحد مشاوره خانواده مستقر در مجتمع قضایی مثبوت به شماره مورخ تفریق و جدایی زوجین با ذکر دلایل و علل عدم تفاهم به مصلحت آنان اعلام شده ، و این دادگاه نیز نظر مزبور را مطابق ظواهر و احوال زوجین می تواند لذا تقاضای آنان را وارد تشخیص و مستند به مواد ۲۵ و ۲۶ و ۲۹ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱ مجلس شورای اسلامی گواهی عدم امکان سازش بنا بر توافق زوجین و به شرح توافقات ذیل صادر می شود:

زوجه از کل مهریه خود فقط مبلغ یک هزار تومان از اصل مهریه را در قبال طلاق خلع به زوج بذل و وکیل زوج قبول بذل نمود . الباقی مهریه به قوت خود باقی است . زوج در خصوص نفقه و اجرت المثل و جهیزیه ادعایی ندارند . فرزندان مشترک بالغ می باشند . زوجه در خصوص هدایا و سایر حقوق مالی نسبت به یکدیگر ادعایی ندارند ارائه گواهی عدم بارداری در زمان اجرای صیغه طلاق به دفترخانه الزامی می باشد . طلاق واقع شده مستند به ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی و کراهت زوجه از تداوم زندگی و بخشش حقوق مالی از نوع خلع می باشد . رای صادره حضوری و ظرف مدت بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در دادگاه محترم تجدیدنظر استان است . گواهی صادره در اجرای ماده ۳۴ همان قانون طی سه ماه از تاریخ رای قطعی دارای اعتبار بوده و در صورتی که گواهی صادره ظرف مهلت مزبور به دفتر رسمی طلاق جهت اجرای صیغه طلاق و ثبت آن تسلیم نگردد و یا تسلیم کننده گواهی به دفترخانه. ظرف سه ماه از تاریخ تسلیم در دفتر خانه طلاق جهت اجرای صیغه طلاق حاضر نگردد و یا مدارک لازم را به دفتر خانه ارائه ننماید ، گواهی صادره از درجه اعتبار ساقط بوده و کلیه توافقات مندرج در این گواهی نیز ملغی خواهد بود اجرای صیغه طلاق حذف ماده ۳۷ قانون مذکور با رعایت جهات شرعی و با حضور سر دفتر انجام خواهد گرفت.

وکیل کیفری در شیراز 09177872219

رای دادگاه نمونه سوم فارس شیراز

نمونه رای دادگاه طلاق شماره سه3: در خصوص دادخواست تقدیمی زوجین ***–*** دختر با و با به خواسته صدور گواهی عدم امکان سازش ( طلاق توافقی ) جهت اجرای صیغه طلاق و ثبت آن ، دادگاه با عنایت به محتویات پرونده و ملاحظه سند نکاحیه به شماره ترتیب مورخ دفتر اسناد رسمی ازدواج شماره شیراز فارس که رونوشت مصدق آن ضم پرونده گردیده و با احراز علقه زوجیت دائم فی مابین و نظر به اصرار زوجین بر طلاق از آن جا که هست به نظر کارشناس واحد مشاوره خانواده مستقر در مجتمع قضایی مربوط به شماره ***–*** تفریق و جدایی زوجین بازی که طلایی علل عدم تفاهم به مصلحت آنان اعلام شده و این دادگاه نیز نظر مذکور مطابق ظواهر و احوال زوجین می داند لذا تقاضای آنان را وارد و موجه تشخیص و مستند به مواد ۲۵ و ۲۶ و ۲۹ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱ مجلس شورای اسلامی گواهی عدم امکان سازش بنا بر توافق زوجین و به توافقات ذیل صادر می شود:

زوجه کل مهریه ما فی الباغه خود را طبق سند صلح نامه رسمی شماره ۲۰۴۵۵ مورخ ۹۷/۱۲/۲۸ به زوجه صلح نمود در قبال اخذ طلاق زوجه مبلغ یکصد هزار ریال به زوج بذل نمود و وکیل زوج قبول بذل نمود و زوجه حق رجوع به مابذل را از خود سلب و ساقط نمود نفقه و اجرت المثل ادعایی ندارد جهیزیه تحویل زوجه گردیده است از زوجین فاقد فرزند مشترک می باشند زوجه هست گواهی صادره از آزمایشگاه فرجام مستقر در مجتمع قضایی شهید باهنر مثبوت به شماره در دفتر ثبت لوایح بارداری نمی باشد . طلاق واقع شده مستند به ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی به کراهت زوجی از تداوم زندگی و بخشش حقوق مالی از خود خلع می باشد. گواهی صادر در اجرای ماده ۳۴ همان قانون طی سه ماه از تاریخ رای قطعی دارای اعتبار بوده و در صورتی که گواهی صادره ظرف مدت مزبور به دفتر رسمی طلاق جهت اجرای صیغه طلاق و ثبت آن تسلیم کردند و یا تسلیم کننده گواهی به دفترخانه ظرف سه ماه از تاریخ تصویب در دفترخانه طلاق جهت اجرای صیغه طلاق حاضر نگردد و یا یا مدارک لازم را به دفترخانه ارائه نماید گواهی صادر شده از درجه اعتبار ساقط بوده و کلیه توافقات مندرج در این گواهی نیز ملغی خواهد بود اجرای صیغه طلاق حذف ماده ۳۷ قانون مذکور با رعایت جهات شرعی و با حضور سردفتر انجام خواهد گرفت رای صادره حضوری و قطعی است.

نکته اینکه نمونه رای دادگاه طلاق توافقی با دادخواست طلاق توافقی تفاوت دارد که پیش تر در وبسایت قرار داده شده است. معمولا احکام جهت ارسال پستی درون پاکت پستی حباب دار و محرمانه قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “نمونه رای دادگاه طلاق توافقی فوری شیراز توسط وکیل خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *