وکیل, دعاوی خانواده, دعاوی طلاق و خانواده

فهرست شماره بهترین وکلای طلاق شیراز

فهرست شماره بهترین وکلای طلاق شیراز

زمانی که صحبت از طلاق می‌شود و زمانی که صحبت از دادگاه و دعاوی می‌شود، انتخاب بهترین وکیل در شیراز یا شهرهای دیگر اهمیت زیادی پیدا میکند ولیکن هر شخصی باید بداند ادعای بهترین وکیل بودن با تخصص ویژه، خلاف شان وکالت است و‌ بر خلاف قوانین است.

در واقع معرفی بهترین وکلای شیراز توسط هیچ‌ مرجعی قابل تشخیص یا معرفی نیست و این عناوین نادرست بوده و حتی در فضای مجازی خلاف مقرارت است . و هر وکیلی در صورتی که صلاح موکل را در نظر بگیرید و در موضوع پرونده خود تحقیق کافی نماید و اطلاعات علمی و صادقانه به موکل بدهد می‌تواند موفق باشد. در ادامه بیش‌تر در این مورد توضیح می‌دهیم. البته لازم به ذکر است که استفاده از عناوینی مانند بهترین وکیل یا وکیل متخصص طلاق و غیره به این صورت غیرقانونی و نادرست است.

علی دشتی وکیل پایه دادگستری

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری فعالیت دعاوی طلاق و طلاق توافی در شیراز شیراز خیابان ارم کوچه 15 09177872219

در این روش ( یعنی طلاق توافقی فوری 14 روزه ) زوجین درباره مواردی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند یا کودکان، اجرت المثل و دیگر موارد به صورت فراگیر به توافق برسند و این موارد در دفتر وکیل صورتجلسه رسمی را آماده کند. در واقع این روش ساده‌ترین و سریع‌ترین نوع جدایی است که امکان انجام دارد. سریعترین طلاق وفوری ترین طلاق ، طلاق توافقی است. در طلاق توافقی فوری پس از طی تشریفات اولیه و تکمیل پرونده، در طی مدت زمان دو هفته بدون حضور زوجین در مراجع، طلاق پایان می‌پذیرد. البته زوجین میتوانند جهت صلح و سازش پیگیری طلاق را طولانی تر نمایند و طلاق اخرین راهکار باشد.

آقای علی دشتی  09177872219
نشانی دفتر: شیراز، خیابان ارم، کوچه 15

هزینه وکیل طلاق توافقی در شیراز

از اولین نکاتی که افراد برای انتخاب وکیل طلاق توافقی پیگیر می‌شوند، مسئله میزان دستمزد آنان است. در حقیقت این هزینه به چند فاکتور اساسی بستگی دارد که در ادامه آن را بیان می‌کنیم.

اصلی‌ترین مورد در تعیین هزینه وکیل طلاق، پایه یا همان رتبه وکالت او است. در حقیقت هر چقدر رتبه بالاتر باشد، هزینه دریافتی طبیعتاً بیشتر است. شاید برخی از افراد سوال کنند که آیا این مبالغ بخش نامه خاصی دارد؟ واقعیت این است که کانون وکلا هیچ گونه تعرفه ای در این حوزه تعرفه نکرده است. هزینه دریافتی وکیل علاوه بر پایه به اسم و رسم او نیز بستگی دارد. به نام بودن تاثیر مستقیمی در هزینه دریافتی توسط شما می‌شود.

نوع درخواست دعاوی خانواده

یکی از مواردی که مهم است، نوع درخواست شما خواهد بود. در صورتی که ابتدا درخواست یک طرفه در دادگاه برای طلاق ثبت کرده باشید و بعداً بخواهید آن را به حالت توافقی فوری تغییر دهید، پرونده توسط دادگاه به منظور داوری ارجاع داده می‌شود، باید حدود 80 هزار تومان اضافه بپردازید. البته در صورتی که طلاق توافقی فوری در شیراز توسط آقای دشتی انجام شود نیازی به حضور دائم زوجین نخواهد بود و تمامی مراحل توسط تیم حقوقی انجام می‌گردد. نام نویسی و پیگیری سامانه تصمیم نیز توسط وکلا انجام می شود.

طلاق یک طرفه از طرف زن یا مرد

در حقیقت این روش زمانی انجام می‌شود که یکی از زوجین قصد طلاق گرفتن دارد و فرد دیگر در انجام آن همکاری نمی‌کند. عموماً پس از جدی شدن موضوع قصد دو طرف به طلاق توافقی تبدیل می‌شود.

هزینه طلاق توافقی در محضر

یک نکته مهم دیگر که باید در نظر بگیرید این است که هزینه دفترخانه، یک میزان ثابتی است که به حساب وکیل نمی‌رود. گاهی افراد این مسئله را اشتباه فرض می‌کنند و فکر می‌کنند که با پرداخت هزینه وکالت این مبلغ را نیز داده‌اند.

بهترین وکیل طلاق شیراز نیز این هزینه را دریافت نمی‌کند. بلکه زوجین خودشان باید ان را تقبل کنند. عموماً هزینه دریافتی در محضر حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان است. در مورد این که این هزینه برای هر کدام از زوجین هست یا تک تک باید بپردازند، باید بیان کرد که این میزان برای هر دو نفر محسوب می‌شود. البته این موارد با رعایت نکات حقوقی انجام خواهد شد.

نحوه دریافت هزینه توسط وکیل طلاق شیراز

نحوه دریافت به این صورت است که حدود نصف مبلغ توسط وکیل دریافت خواهد شد. این که زوجین هر دو به یک وکیل مراجعه کنند یا یکی از زوجین، فرقی در درصد دریافتی و هزینه کل هر فرد نخواهد کرد. باقی مبلغ نیز پس از صدور حکم طلاق توسط دادگاه، دریافت می‌شود. مراحل انجام کار با استفاده از بخشنامه جدید طلاق توافقی انجام می‌شود.

وکیل مجرب مهریه و طلاق در شیراز کیست؟

زمانی که به دنبال پیدا کردن وکیل هستید باید به چند نکته توجه کنید. اول از همه تعداد پرونده‌هایی که با موفقیت و در کوتاه‌ترین زمان به پایان رسانده است. این مسئله را با یک پرسش ساده در دادگاه می‌توانید به دست آورید.

بهترین وکیل طلاق شیراز باید قدرت بیان خوبی داشته باشد. در حقیقت او باید بتواند تمام مراحل را برای شما توضیح دهد. این توضیح به گونه ای باشد که کاملاً متوجه روند کاری شوید. همچنین علت اصلی استخدام وکیل این است که پای شما به جز موارد ضروری به دادگاه باز نشود. پس یک وکیل باید بتواند تمام کارهای مربوط به شما را انجام دهد.

یک وکیل ماهر تمام مدارک مورد نیاز را از روز اول به شما بیان می‌کند. همچنین مدت زمانی را که برای این کار باید سپری کنید، برای شما از روز اول تعیین می‌کند.

مدارک و شرایط طلاق توافقی فوری

مدارک مهمی که برای انجام این کار نیاز دارید، عبارتند از:

  • عقد نامه یا رونوشت آن از مرد و زن
  • شناسنامه و یا کپی شناسنامه زوجین
  • کارت ملی زوج‌ها است
  • اصل سند ازدواج و در صورت نبود این سند می توان رونوشت آن را از دفترخانه ثبت ازدواج دریافت نمود

نکته مهم این است که اگر کارت ملی همراه خود ندارید یا امکان ارائه آن در زمان درخواست وجود ندارد، می‌توانید با حفظ بودن شماره ملی درخواست خود را ثبت کنید. در ابتدا کار باید در سامانه بهزیسیتی ثبت درخواست خود را انجام دهید. مرحله بعدی انجام کارهای مشاوره است. بعد از آن باید دادخواست طلاق توافقی را برای مرتبه دوم ثبت کنید. در نتیجه می‌توانید روند طلاق توافقی را سپری کنید.

بهترین وکیل طلاق شیراز و مدارک مورد نیاز

کلام آخر : در واقع بهترین وکیل طلاق شیراز ، توسط هیچ مرجعی و یا سایت مجازی ، قابل اثبات نیست و خلاف حقیقت و شان وکالت میباشد. و‌ هر وکیلی که از نظر علمی ، تحقیق کافی نماید‌و‌اطلاعات کاملا صادقانه، در اختیار موکل قرار دهد ، میتواند موفق باشد، مدارک مورد نیاز جهت طلاق توافقی در زمان‌دو‌هفته پس از طی تشریفات بدون حضور زوجین و عبارت است از ، شناسنامه و‌سند ازدواج و‌توافق در خصوص مهریه و‌ حضانت فرزندان

علی دشتی وکیل پایه یک دادگستری
شماره تماس : ۰۹۱۷۷۸۷۲۲۱۹
نشانی : شیراز .ارم.کوچه پانزدهم

 در سریع ترین زمان طلاق . را به پایان برسانید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “فهرست شماره بهترین وکلای طلاق شیراز

  1. راحله کریمی گفت:

    خوشبختانه تجربه خوبی در زمینه طلاق توافقی با وکالت آقای دشتی در شیراز داشتم و پیشنهاد میکنم در صورت نیاز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *