وکیل, دعاوی طلاق و خانواده

طلاق توافقی سریع در یک هفته

طلاق توافقی سریع

روند طلاق توافقی به صورت عادی در شهر شیراز و استان فارس و برخی از استان‌های دیگر کشور نزدیک به 3 ماه و یا بیش‌تر به درازا می‌کشد و مدت زمان طلاق توافقی سریع حدود 1 هفته است. باید توجه داشت که وکلای پایه یک دادگستری ممکن است در هر زمینه‌ای به صورت تخصصی اقدام به ارائه خدمات حقوقی نمایند. معمولا هر یک از وکلا در یک زمینه یا چند زمینه گوناگون در دعاوی گوناگون حقوقی دارای تسلط و تجربه و تخصص هستند. لذا بد نیست کار دعاوی چک را برای نمونه به وکیل چک و کار طلاق توافقی را به وکیل طلاق توافقی و کار مربوط به امور دیه و تصادفات را به وکیل دیه و تصادفات بسپاریم.

طلاق توافقی شیراز

طلاق توافقی شیراز

در صورت نیاز به وکیل طلاق توافقی سریع با شماره تماس‌های درج شده در این پست تماس حاصل فرمایید. ( آقایان دشتی طلاق توافقی – امیرپرور طلاق یک طرفه بیمه و دیه ، اقای قائدی چک و امور مالی و…)

مدت زمان طلاق توافقی سریع در شیراز

همان‌گونه که پیش‌تر اشاره شد مدت زمانی که طلاق توافقی در شهر شیراز و برخی دیگر از شهرها و استان‌های کشور بر اساس قانون همان استان و کشور به طول می‌انجامد نزدیک به 3 ماه است. در این میان زوجین باید در موارد گوناگون مشاوره و دادگاه و … همراه با یکدیگر حضور پیدا کرده و در نهایت پس از طی کردن مراحل گوناگون حکم طلاق ایشان جاری خواهد شد.
این دفتر وکالت با دارا بودن وکیل فعال پایه یک دادگستری و تجربه‌ی و دانش و تخصص کافی در امور دعاوی خانواده امکان ارائه‌ی خدمات حقوقی با هماهنگی اولیه و دریافت وقت قبلی از طریق تماس با شماره تلفن‌های درج شده را به موکلینی که درگیر مسائل و دعاوی خانوادگی طلاق توافقی سریع یا طلاق یک طرفه و مهریه و حضانت فرزندان و غیره هستند، است.

مراحل و دادخواست طلاق توافقی

پیش از ارائه‌ی نمونه دادخواست طلاق توافقی باید اشاره کنیم که متن این دادخواست زیاد دارای اهمیت نیست و نباید در زمان نوشتن آن وسواس به خرج داد. وکیل طلاق توافقی سریع می‌تواند درخواست را در آن مطرح کند و جزئیات صورتجلسه شده در دفتر وکالت در زمان حضور نزد قاضی مطرح شود. پیش از اقدام به این کار بد نیست که زوجین جهت دریافت مشاوره حقوقی طلاق با یک وکیل متخصص امور خانواده در تماس باشند تا درباره ی توافقات به نتیجه درست برسند.

وکیل پایه یک دادگستری شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز

مراحل طلاق توافقی چگونه است

اگر به صورت چیکده و خلاصه بخواهیم مراحل طلاق توافقی را ذکر کنیم باید بگوییم که طلاق توافقی از دو حالت خارج نیست.
1- مراحل توسط وکیل طلاق توافقی سریع و وکیل خانواده متخصص انجام می پذیرد. وکیل پیش از تقدیم دادخواست به دادگاه از طریق دفاتر خدمات قضایی توافقات زوجین را ضورتجله کرده و نوشتار توافق نامه طلاق توافقی سریع را پیش خود نگه می دارد. بسیار اهمیت دارد که مندرجات و توافقی های درباره ی مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت فرزندان و آنچه می خواهد میان زوج و زوجه داد و ستد شود صورتجلسه رسمی شود.

وکیل طلاق توافقی پس از ارائه دادخواست طلاق توافقی به گونه ی ساده در دفتر خدمات حقوقی و پس از فرستادن دادخواست به شعبه جزئیات فراگیر توافق های زن و شوهر را به دادگاه ارائه می دهد تا در رای و متن حکم اشاره گردد.

نمونه دادخواست طلاق توافقی

خواهان     بانو/مرد…
خوانده     بانو/مرد…
وکیل
خواسته     طلاق توافقی
دلیل‌ها و منضمات     1.عقد نامه 2.شناسنامه زن و مرد 3.کارت ملی زن و مرد

ریاست گرامی دادگاه های خانواده تهران

با درود احتراما اینجانبان بر پایه‌ی رونوشت مصدق عقدنامه پیوست از تاریخ —- در عقد نکاح دائم یکدیگر بوده که به دلیل نداشتن تفاهم اخلاقی خواهان جدایی و طلاق هستیم. در نتیجه از حضور محترمتان صدور گواهی عدم امکان سازش (طلاق توافقی) مورد درخواست است.

امضاء

وکالت دعاوی خانواده و مطالبه طلاق لطفا جهت هماهنگی با شماره های درج شده در این پست و تصاویر در تماس باشید

طلاق توافقی که آن را می توان درخواست گواهی عدم امکان سازش نیز خواند در آن زوجین بر روی اصل طلاق ، مهریه و در صورت داشتن فرزند بر روی حضانت فرزند توافق کرده و درخواست گواهی..

9 دیدگاه در “طلاق توافقی سریع در یک هفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *